Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Tehnici de promovare in marketingul politic
-15%
Cartea de fata trateaza un element foarte important al mixului de marketing politic: promovarea politica. Abordarea tehnicilor proprii acesteia a fost realizata din perspectiva interdisciplinara, economica, juridica si sociologica, tinand cont de literatura de specialitate la nivel global si national. Tehnicile de promovare utilizate in marketingul politic sunt analizate din doua perspective: aceea a componentelor mixului promotional, cat si aceea a mediilor de promovare. Anul aparitiei: 20...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 39,90 Lei  33,92 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Transformarile disruptive
-25%
Totul se schimba. Totul se transforma. Noile abordari manageriale si noile tehnologii disruptive vor modifica modul in care functioneaza societatea in general, si business-urile in special, vor schimba modul in care este gandita strategia organizationala, si fac ca modificarile survenite sa devina noul normal in era digitala. Companiile de top de astazi fac din inovatie si din crearea, acumularea si diseminarea de cunostinte o parte fundamentala a strategiei lor. Pe masura ce ritmul schimbarii ...
PRP: 21,00 Lei  15,75 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Ce ne facem, dom'le, cu influencerii astia?
-5%
Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din digitalul romanesc, cu o experienta de peste 15 ani in marketing, social media, blogging, dar mai ales consultanta cu privire la campaniile cu influenceri.Fie ca esti expert sau angajat in domeniu, antreprenor, freelancer sau pur si simplu esti curios de puterea pe care o au influencerii astazi, aceasta carte iti va raspunde la o sumedenie de intrebari, pornind de la cele mai simple si pana la cele cu adevarat grele.Car...
PRP: 54,60 Lei  51,87 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing nutritional
-25%
Cuvinte cheie: marketing nutritional, comportamentul consumatorului, comunicare integrata de marketing, modele de nutritie si dietetica, marketingul serviciilor de sanatate Lucrarea de cercetare avand titlul „Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor” isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema ”Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietet...
PRP: 70,00 Lei  52,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Toti marketerii sunt mincinosi. Editia a II-a
-30%
Ce altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povesti frumoase? Intr-o lume in care majoritatea oamenilor au un numar infinit de optiuni, dar prea putin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevarat inseamna sa spui o poveste diferita. Toti marketerii spun povesti! Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si daca il ascultam pe Seth Godin, adevaratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici macar despre beneficii. Dimpotriva, ei spun o poveste &...
Editura 

CURTEA VECHE

PRP: 45,00 Lei  31,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketingul digital si antreprenorii romani
-15%
In contextul actual in care majoritatea clientilor (inclusiv a celor potentiali) unei firme utilizeaza tehnologia digitala, este absolut necesar ca intreprinderile sa adopte marketingul digital ca modalitate de promovare a afacerii. Cu siguranta vom asista in urmatorii ani la o crestere a numarului de persoane care vor face tranzactii online, inclusiv achizitionarea de produse si servicii. Odata cu pandemia generata de Covid-19, in anul 2020 foarte multe firme au fost fortate de imprejurare sa ...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 36,90 Lei  31,37 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing in artele spectacolului
-15%
Marketingul face intalnirea/interactiunea dintre artisti si public posibila. Este esential, dat fiind ca artele spectacolului nu exista in lipsa receptarii directe de catre un public prezent in proximitate. Volumul combina fondul teoretic cu cateva studii de caz si opiniile unor personalitati ale lumii culturale/profesionisti cu multi ani de experienta. Printre ei: Emil Boroghina, Constantin Chiriac, Lucian Varsandan, Adrian Roman, Dan Bartha-Lazar, Vava %u0218tefanescu, Gilda Lazar, Marinela...
Editura 

EIKON

PRP: 20,00 Lei  17,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Responsabilitate si marketing organizational in asistenta sociala a persoanelor cu handicap
-15%
Responsabilitate si marketing organizational in asistenta sociala a persoanelor cu handicap AUTOR: Dr. Tudor Gheorghe, Drd. Cerceloiu MadalinANUL APARITIEI: 2019ISBN: 978-606-711-978-7NR. PAGINI: 182FORMAT: 14,5x20,5 cm
Editura 

EIKON

PRP: 27,00 Lei  22,95 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Principiile vanzarilor. Contine CD-ROM
-15%
CuprinsViata, timpul si cariera agentului de vanzari profesionistMarketingul relatiilor: vanzarea fara intermediarIn primul rand etica... si apoi relatiile cu clientiiPsihologia aplicata in domeniul vanzarilor: de ce cumpara oameniiComunicarea in scopul construirii relatiei: Nu totul consta in vorbeCunostintele in domeniul vanzarilor: clienti, produse, tehnologiiProspectarea pietei - esenta vanzariiPlanificarea abordarii este o necesitateSelectarea atenta a metodei de prezentare care trebuie uti...
PRP: 33,72 Lei  28,66 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing online si social media
-15%
Despre lucrare Marketing online si social media. O calatorie in lumea virtuala a marketingului aduce o contributie importanta la dezvoltarea disciplinei de marketing, incluzand in cele sapte capitole subiectele majore regasite in literatura de marketing online. Demonstrand excelenta academica si familiarizarea cu dificultatile practice, autorii ofera informatii valoroase pentru orice cititor pasionat de marketing. Pentru cercetatori, cartea reprezinta un portal pentru demararea unei cercetari a...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 89,90 Lei  76,42 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cum sa vinzi o pereche de bocanci in toiul verii
-25%
Cum sa vand ceva ce NU SE POATE VINDE? Pur si simplu nu inteleg de ce socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ. De ce merg sa cumpar hartie igienica si vanzatorul ala reuseste sa-mi bage pe gat confeti pentru petrecere si manusi de gradinarit? Nici macar nu aveam nevoie de asa ceva si totusi AM CUMPARAT!Oare trebuie neaparat sa ma implic in ultimul hal atunci cand vreau sa vand ceva, cuiva? Nu se poate mai simplu?Ba da, sigur ca se poate mai simplu. Mai simplu, mai putin, mai ieftin,...
PRP: 22,00 Lei  16,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)
-30%
Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie si o atitudine necesara a fi asimilata in conduita organizatilor mileniului al treilea. Lucrarea este oportuna si importanta, mai ales prin implicatiile sale asupra posibilitatilor de ameliorare a angajamentului firmelor, si in general a organizatiilor romanesti, pe calea dezvoltarii de produse mai prietenoase cu mediul, ecologice chiar.Mixul de m...
Editura 

ROVIMED

PRP: 19,62 Lei  13,73 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Povesti Nemuritoare de Vanzari. Traite si povestite de vanzatori din Romania - Adrian Cioroianu
-25%
O colectie de povesti adunate de la vanzatori cu experienta din diferite industrii, povesti reale de vanzari din care pot invata toti cei care au tangenta cu vanzarile – fie ca sunt vanzatori, antreprenori sau simpli oameni care trebuie sa isi vanda produsele, serviciile, ideile si de ce nu... sa se vanda pe ei.„Noi, romanii, am demonstrat de mai multe ori ca putem avea idei interesante, dar nu putem sa le punem in practica la scara serioasa. In orice companie, cand pornesti, ai nevo...
PRP: 42,00 Lei  31,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Contagios - Cum se raspandesc ideile
-20%
Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii orale si a transmiterii informatiei prin intermediul mediului social. In aceasta carte veti afla care sunt cele sase principii de baza care fac ca tot felul de lucruri sa devina captivante, pornind de la produse de larg consum si initiative politice, la zvonuri si fil...
Editura 

PUBLICA

PRP: 55,00 Lei  44,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Planul de marketing. Ghid practic
-15%
Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces de invatare decat ca pe o functie de contr...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 39,90 Lei  33,92 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing. O abordare din perspectiva financiar-bancara
-25%
Lucrarea de fata se doreste a fi o „introducere” in studiul marketingului, in general, al marketingului financiar – bancar, in particular. Ea are mai ales un caracter teoretic, didactic si este destinata tuturor acelora care isi propun sa desluseasca “tainele” marketingului, metodele si tehnicile acestuia, cu trimitere la activitati de maxima importanta pentru economie, respectiv cele financiar – bancare. Aceasta, in conditiile in care in perioada actuala intr...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 41,43 Lei  31,07 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Gestiunea fortelor de vanzare (Mihai Papuc)
-25%
Anul aparitiei: 2010 Nr. pagini: 147
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  15,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
CSR vector. Decizii. Decizii. Decizii. Cum alegi sa cresti?
-20%
"CSR-ul" va deveni in urmatorii ani o disciplina axata pe riscuri, care estimeaza valoarea financiara reala a reputatiei.Companiile e bine sa regandeasca maniera in care planifica dezvoltarea produselor, aprovizionarea, marketingul si vanzarile propriu-zise, tinand cont de impactul pe care il au asupra mediului si asteptarile partenerilor de interes.Poti imbunatati orice atunci cand ai o atitudine potrivita, responsabilitate sociala integrata in strategia de business, angajati determinati, clien...
PRP: 45,00 Lei  36,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Paturi de imprumut. Confesiuni nechibzuite despre hoteluri, ponturi si asa-zisa ospitalitate
-20%
Sa lasati bacsis intotdeauna. Daca nu faceti asta, purtati-va foarte frumos. Iar daca nu reusiti sa faceti nici una, nici alta ar trebui sa va ganditi serios sa schimbati periuta de dinti in fiecare dimineata. E doar unul dintre sfaturile pe care Jacob Tomsky ni le ofera in cel mai pur stil gonzo in urma experientei sale de receptioner la unele dintre cele mai luxoase hoteluri din New Orleans si New York. De la perspectiva unui simplu usier pana la cea de lucrator nevazut din spatele usilor...
Editura 

PUBLICA

PRP: 39,00 Lei  31,20 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop
-20%
In lucrarea - Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei di...
Editura 

PUBLICA

PRP: 47,20 Lei  37,76 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare