Descriere - Planul de marketing. Ghid practic
Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces de invatare decat ca pe o functie de control si monitorizare.
Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanta realizarii unui plan de marketing eficient si pe descrierea etapelor concrete necesare implementarii acestuia.
Din cuprins
planul strategic de marketing
etapele implementarii unui plan strategic de marketing
cai de ameliorare a unui plan de marketing
modele ale unui demers de planificare de marketing
Puncte forte
descrierea barierelor care pot sta in calea implementarii eficiente a unui plan de marketing, precum si a cailor de ameliorare a acestuia
oferirea de exemple concrete pentru implementarea unui plan de marketing in domeniile productiei si serviciilor