Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Marketing nutritional - Chivu, Raluca Giorgiana

Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

-25%
Marketing nutritional

Editura PRO UNIVERSITARIA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Luni, 07.07 - Marți, 08.07
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 05.07 - Duminică, 06.07
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Luni, 07.07 - Marți, 08.07
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 7 zile lucratoare.
Apreciere: 6.1/7 (9 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
PRP: 70,00 Lei 52,50 Lei economisesti: 17.5 Lei
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 7 zile lucratoare

Descriere - Marketing nutritional

Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

Cuvinte cheie: marketing nutritional, comportamentul consumatorului, comunicare integrata de marketing, modele de nutritie si dietetica, marketingul serviciilor de sanatate

Lucrarea de cercetare avand titlul "Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor” isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema ”Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietetica” si abordeaza intr-o idee complexa rolul si implicatiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutritie si dietetica de specialitate. 

Lucrarea este structurata in doua parti, abordand subiectul cercetat atat din perspectiva teoretica prin trecerea in revista a literaturii de specialitate relevanta pentru domeniul de interes, cat si din perspectiva practica prin realizarea unui numar de patru investigatii (cercetari de marketing, modelare prin ecuatii structurale si experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuala si de ansamblu asupra rolului marketingului in domeniul serviciilor de nutritie si dietetica. 

In prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor si particularitatile serviciilor de nutritie si dietetica ca parte integrata a serviciilor de sanatate, comportamentul consumatorului si factorii implicati in procesele de decizie si consum sau utilizare de servicii, locul si rolul nutritiei in generarea starii de bine (well-being) a consumatorilor si comunicarea integrata de marketing si aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutritie, in cadrul carora am putut evidentia principalele trasaturi si particularitati ale marketingului nutritional. 

In cea de-a doua parte a fost realizata o cercetare calitativa in randul specialistilor in domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordarile modelelor nutritionale inadecvate le pot avea asupra starii de sanatate, urmata de o cercetare cantitativa si modelare prin ecuatii structurale pentru a identifica care sunt factorii implicati in deciziile consumatorilor si gradul de impact al acestora, iar in final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul caruia a fost evidentiat rolului marketingului in sfera serviciilor de nutritie si dietetica. 

Detalii produs

Nr. pagini: 412

Format: 14X22

Anul aparitiei: 2021

Cartea "Marketing nutritional ". Consideratii Teoretice Si Practice Din Perspectiva Beneficiarilor face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Chivu, Raluca Giorgiana si a fost publicata la Editura PRO UNIVERSITARIA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.