Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Godin, Seth
Tip afisare:
Toti marketerii sunt mincinosi. Editia a II-a
-30%
Ce altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povesti frumoase? Intr-o lume in care majoritatea oamenilor au un numar infinit de optiuni, dar prea putin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevarat inseamna sa spui o poveste diferita. Toti marketerii spun povesti! Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si daca il ascultam pe Seth Godin, adevaratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici macar despre beneficii. Dimpotriva, ei spun o poveste &...
Editura 

CURTEA VECHE

PRP: 45,00 Lei  31,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Toti marketerii sunt mincinosi - Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica
-30%
Seth Godin este autorul cartilor Tribes, The Dip, Purple Cow, Permission Marketing si al altor bestselleruri cu succes international care au schimbat felul in care gandesc si actioneaza oamenii de afaceri. Este cel mai influent blogger din lume pe teme legate de afaceri si se situeaza constant printre primii 25 cei mai cititi bloggeri din orice categorie. De asemenea, este fondator si CEO al Squidoo (o companie de succes pe internet), precum si un conferentiar deosebit de apreciat. Locuieste in ...
Editura 

CURTEA VECHE

PRP: 27,00 Lei  18,90 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri
,,Obligatoriu de citit ! Daca vrei sa iesi in evidenta, asculta sfaturile lui Seth. Iti vor schimba pur si simplu viata."David Meerman Scott, specialist in strategii de marketing si leadership.Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing. O lunga perioada de timp a fost la moda sa gând...
Editura 

BRANDBUILDERS

Marketingul bazat pe permisiune
Pentru unii, faptul ca timpul disponibil pentru "a acorda atentie" unui lucru este o resursa incredibil de pretioasa dar pe cale de disparitie, ar putea sa para doar o simpla expresie a unui principiu economic. Pentru Seth Godin el reprezinta o oportunitate de afaceri. Marketingul bazat pe permisiune difuzeaza, la aceleasi costuri ca ale marketingului bazat pe intrerupere nu doar un mesaj ci o duzina. Aceasta multiplicare conduce la o crestere semnificativa a avantajelor ...
Editura 

BUSINESSTECH