Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Preturi si concurenta. Elemente teoretico-metodologice si aplicative moderne
-30%
Inca nu foarte demult, bazele paradigmatice ale disciplinei „Preturi si Concurenta“ erau identificate in cadrul Microeconomiei, aceasta fiind considerata chiar o „teorie a preturilor“ intrucat se preocupa de mecanismele de functionare a pietei si de formare a pretului de piata. Ansamblul modelelor si instrumentelor de analiza elaborate in cadrul Microeconomiei au ca suport paradigmatic ipotezele rationalitatii actorilor economici si caracterului perfect concurential al pi...
PRP: 40,00 Lei  28,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Politici de marketing
-30%
Managementul strategic are un rol esential in conceperea si fundamentarea activitatilor firmelor, fiind o concretizare esentiala a previziunii. Fundamentat si corelat organic cu functia de previziune, managementul strategic presupune descifrarea si anticiparea schimbarilor si modelelor ce trebuiesc realizate in interiorul firmei si in relatiile acesteia cu mediul, receptivitate maxima la nou, dinamism si flexibilitate in functiile mana- geriale, astfel incat sa evite discordante intre cerere si ...
PRP: 27,00 Lei  18,90 LeiAdauga in cos
In Stoc
Piete de capital. Editia I
-30%
Pietele de capital sunt piete in care cumparatorii si vanzatorii tranzactioneaza titluri financiare, cum ar fi obligatiunile si actiunile. Cumpararile si vanzarile de titluri financiare sunt efectuate de persoane fizice si institutii. Pietele de capital canalizeaza fondurile financiare de la cei care dispun de ele catre cei care au nevoie de ele. Pietele de capital sunt formate din pietele primare si pietele secundare. Pietele primare se ocupa de emisiunea de noi actiuni/ obligatiuni, in timp ce...
PRP: 28,00 Lei  19,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Notiuni privind calitatea produselor si serviciilor - instrument in activitati economice
-25%
In economia mondiala a acestui inceput de mileniu pot fi evidentiate anumite tendinte precum innoirea rapida si diversificarea fara precedent a ofertei de marfuri ca urmare a cresterii gradului de penetrare a progresului tehnic in productie, globalizarea pietelor, cresterea exigentelor clientilor, si in ultima perioada aparitia rationalizarii stricte a utilizarii eficiente a tuturor resurselor, necesitate ceruta de criza economico-financiara de la sfarsitul acest prim deceniu.In aceste conditii,...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 45,00 Lei  33,75 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing turistic. Note de curs
-25%
TEMA 1 MARKETINGUL TURISTIC: CONCEPT, EVOLUTIE, PARTICULARITATI, FUNCTIILE MARKETINGULUI IN CADRUL ORGANIZATIEI TURISTICE/9 1.1 Conditiile aparitiei si promovarii marketingului in activitatea economica / 9 1.2 Conceptul modern de marketing;/ 9 1.3 Continutul si rolul marketingului in activitatea de turism / 10 1.4 Particularitatile aplicarii marketingului/ 10 1.5 Functiile marketingului turistic/ 10 TEMA 2 PIATA TURISTICA/ 12 2.1 Factorii pietei turistice / 12 2.2 Oferta turistica / 13...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 10,00 Lei  7,50 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul inovatiilor in retail
-25%
Lucrarea ,,Marketingul Inovatiilor in Retail” evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a societatii bazate pe cunoastere, autoarea evidentiaza locul inovatiei in cadrul evolutiei marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat si de detaliat, evidentiindu-se diferite tipuri de inov...
PRP: 39,00 Lei  29,25 LeiAdauga in cos
In Stoc
Manipularea in vanzari
-25%
Cine nu vinde nu castiga! Nu exista marfa nevandabila, e plin de vanzatori prosti! Orice poate fi vandut, orice poate fi cumparat; insa numai cel care stie cum sa-si vanda marfa va avea cumparatori. Cine e nebun sa dea banii pe prostii? Orice om care a vorbit cinci secunde cu un vanzator bun! Invata sa manipulezi dorintele cele mai ascunse,sa scoti la iveala pofta si lacomia din om!...
Editura 

ANTET (PROMO)

PRP: 18,00 Lei  13,50 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cum sa vinzi orice oricui, editia a III-a
-30%
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale. El iti spune: - Cum sa-ti dezvolti un program propriu si foarte eficient de corespondenta directa.- Cum iti poate imbunatati substantial rezultatele recrutarea unor "caini de vanatoare".- Cum sa evaluezi dorintele, necesitatile si ceea ce isi poate permite clientul.- Cum sa-l faci pe client sa aiba incredere in tine si s...
Editura 

BUSINESSTECH

PRP: 59,90 Lei  41,93 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan
-15%
Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing. Dupa cum precizeaza chiar autorii in introducere, „viziunea de ansamblu a lucrarii a fost sintetizata intr-un cadru conceptual al marketingului carierei, care scoate in evidenta necesitatea tratarii angajatilor ca pe clienti, iar cariera ca pe un produs pe care compania il vinde pe...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 44,90 Lei  38,17 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cea mai mare afacere din toate timpurile
-17%
Traducere de Dana Georgescu In 2006, John Paulson, managerul unui fond speculativ, a prezis un eveniment pe care putini il anticipau: piata ipotecara avea sa se prabuseasca in scurt timp. Gregory Zuckerman prezinta povestea lui si a altor outsideri - investitori putin cunoscuti - din lumea investitiilor care ii impartaseau viziunea sceptica, reusind sa obtina in final castiguri de miliarde de dolari. Scrisa de un triplu castigator al Premiului Gerald Loeb, cea mai inalta distinctie oferita unui...
Editura 

HUMANITAS

PRP: 49,00 Lei  40,67 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar
-50%
Editia a III-a revizuita si adaugita a cursului universitar Marketingul ingrijirilor de sanatate este structurata in 8 capitole.In capitolul 1, consacrat Conceptului de sanatate, se regasesc teme ca factorii de influenta ai sanatatii, stilul de viata, obiectivelele sanatatii si obiectivele personale.In capitolul 2, Sistemul de sanatate, sunt prezentate clasificarea, particularitatile, precum si modele de sisteme de sanatate, cu accent pe sistemul de sanatate din Romania.Capitolul 3, Conceptul de...
PRP: 32,00 Lei  16,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Tehnologii WEB si Instrumente de Marketing Online in Serviciile de Sanatate. Studiu de Caz
-50%
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Implementarea tehnologiilor WEB in cadrul serviciilor de sanatateCapitolul 2: Instrumente de marketing online utilizate in sistemul serviciilor de sanatateCapitolul 3: Impactul tehnologiilor WEB asupra serviciilor de sanatateCapitolul 4: Cercetare calitativa a atitudinii managerilor privind implementarea tehnologiilor WEB si a instrumentelor de marketing online in sfera serviciilor de sanatate din RomaniaCapitolul 5: Cercetare cantitativa privind ima...
PRP: 53,40 Lei  26,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul Online in Serviciile de Sanatate
-50%
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Sistemul serviciilor de sanatate in contextul evolutiei tehnologiilor informatiei si a comunicatiilor (IT&C)Capitolul 2: Comportamentul consumatorilor de servicii de sanatateCapitolul 3: Marketingul serviciilor de sanatate si satisfactia consumatorilorCapitolul 4: Satisfactia si criteriile de apreciere ale consumatorilor privitoare la calitatea serviciilor de sanatateCapitolul 5: Dezvoltarea, implementarea si promovarea mijloacelor moderne si ech...
PRP: 53,40 Lei  26,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul Experiential in Serviciile de Sanatate
-50%
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Fundamentele serviciilor de sanatateCapitolul 2: Aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile de sanatateCapitolul 3: Fundamentele marketingului experiential in serviciile de sanatateCapitolul 4: Cercetarea perceptiei consumatorilor privind aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile de sanatateCapitolul 5: Cercetare calitativa despre perceptia adultilor romani cu privire la serviciile de oftalmologie din perspectiva marketin...
PRP: 53,40 Lei  26,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Dictionar de Marketing (Englez - Roman)
-15%
Cuvintele care ridica unele probleme de gramatica sunt insotite de scurte note explicative, indicandu-se formele speciale de plural, si prezentate totodata diferentele intre utilizarea in engleza britanica si cea americana.Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare.Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate...
Editura 

STIINTA

PRP: 30,00 Lei  25,50 LeiAdauga in cos
In Stoc
Growth Hacker in Marketing
-30%
„In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare.” - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd„Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare.” - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri„Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a u...
PRP: 24,00 Lei  16,80 LeiAdauga in cos
In Stoc
MARKETING ET GESTION DE LA RELATION CLIENT
-10%
Tres bien fonde du point de vue scientifique, le livre : “MARKETING ET GESTION DE LA RELATION CLIENT” est centre sur trios composantes essentielles de la sphere du domaine complexe du marketing relationnel: le passage du marketing traditionnel au marketing relationnel, la connaissance du consommateur et la recherché de marketing. La demarche des auteurs repose sur l’etude des theories actuelles presentees dans des ouvrages importantes de la literature specialisee en mar...
Editura 

URANUS

PRP: 24,00 Lei  21,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
First Steps into Marketing
-10%
Contents:Unit 1: Socialising in Business (p7)Unit 2: Education (p19)Unit 3: Self-assessment of communication competences with the help of the European language portfolio (p31)Unit 4: Marketing Yourself (p44)Unit 5: Managing Your Personal Finance (p62)Unit 6: Marketing 1 (p74)Unit 7: Marketing 2 (p86)Unit 8: Adertising and Branding (p97)Unit 9: Management (p113)Unit 10: The European Union (p124)Key (p132)Bibliography (p143)To the students, This textbook is addressed to the students who would like...
Editura 

URANUS

PRP: 20,00 Lei  18,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cybermarketing
-10%
Cybermarketing - Autori Gheorghe Orzan, Mihai Orzan Anul publicării: 2008 Format: 17x 24
Editura 

URANUS

PRP: 18,55 Lei  16,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Apple dupa Steve Jobs. Imperiul bantuit - Yukari Iwatani Kane
-30%
Moartea lui Steve Jobs a ridicat una dintre cele mai presante intrebari care puteau aparea in lumea tehnologiei si a afacerilor: poate oare Apple sa ramana la fel si fara liderul sau iconic? Multi din interiorul companiei s-au aratat dornici sa arate ca Apple putea fi la fel de inovativa ca atunci cand era condusa de Jobs. Altii erau dureros de constienti de imensa provocare ce li se asternea in fata. Iar pe masura ce afacerea a devenit tot mai complexa si globala, Apple s-a trezit in centrul at...
PRP: 52,98 Lei  37,09 LeiAdauga in cos
In Stoc