Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Psihologia reclamei si a consumatorului.  Volumul I: Psihologia consumatorului
Dragos Iliescu si Dan Petre contureaza portretul complex al consumatorului - consumatorul ascuns in fiecare dintre noi -, pornind de la actul de cumparare, cu mecanismele psihologice pe care acesta le implica, si sfirsind cu actul de consum propriu-zis, care vine sa-l confirme sau, dimpotriva, sa-l infirme pe primul. Psihologia consumatorului este cel dintii volum al unei lucrari de pionierat in spatiul autohton - Psihologia reclamei si a consumatorului -, care imbina acumularile teoretice, ...
Editura 

COMUNICARE

23,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Psihologia reclamei si a consumatorului. Volumul II: Psihologia reclamei
Psihologia reclamei este cel de-al doilea volum al lucrarii Psihologia reclamei si a consumatorului, o carte care deschide drumul cercetarii in acest cimp disciplinar inca neexplorat la noi. In aceasta lucrare, sint analizate metodele prin care publicitatea, ca domeniu teoretic, uzeaza de mecansime vizuale, de marketing, culturale, emotionale etc. pentru a sensibiliza consumatorul si a-l determina sa intre in jocul comunicarii publicitare. Perceptie constienta si perceptie inconstienta ::...
Editura 

COMUNICARE

20,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Despre brand
Traducere: Stefan Liute Postfata: Stefan Liute Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guiness, Renault sau Volkswagen. Despre brand este un studiu care ofera o viziune lucida, aplicata, asupra mecanismelor de creare a brandurilor, elaborata de insusi ar...
Editura 

COMUNICARE

20,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
-20%
 de 

Ries, Al

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:- Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului?- Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare?- Cum conferi interactivitate unui site?- Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?Folosind exemple din ex...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 38,53 Lei  30,82 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Inovatie in advertising - Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI
-20%
Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita siimbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului, de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 56,84 Lei  45,47 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS. Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile
-20%
In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail, ofera solutii usor de aplicat in ceea ce priveste marimea volumului de vanzari, mentinerea unui stoc de produse moderne si tentante, readucerea cumparatorilor in magazin, profitarea la maximum de tehnicile cercetarii de marketing si de site-uri sau perfectionarea advertisingului pentru a mari numarul de clienti si cifra vanzarilor.“Succesul in vanzarea cu amanuntul! t...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,19 Lei  37,75 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Strategia portofoliului de brand - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate
-20%
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:• Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata es...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 50,46 Lei  40,37 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Reguli pentru revolutionari - Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi
-20%
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, cartea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi visele in realitate, realitatea - in produse, iar produsele - in magneti pentru cumparatori, fie ca esti antreprenor, proiectant, inventator, manager sau detii o mica afacere.Cartea este structurata in trei parti, fiecare parte cuprinzand trei capitole. C...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,19 Lei  37,75 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi and Saatchi
-20%
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana In creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin."Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui in...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 45,87 Lei  36,70 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Trout despre strategie
-20%
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout. Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii din intreaga lume. Autorul este recunoscut ca fiind strategul de frunte al marketingului. Cartea Trout de...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 28,90 Lei  23,12 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
-20%
 de 

Ries, Al

Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. N...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 52,99 Lei  42,39 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului
-20%
"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising."JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY.Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate.Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite re...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 57,80 Lei  46,24 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing si comunicare pe Internet
O lucrare care isi propune investigarea comunicarii de marketing pe Internet se bazeaza, de la bun inceput, pe trei componente extrem de dinamice:comunicarea, marketingul si Internetul. Nu este aici locul pentru a face o analiza a comunicarii, a marketingului sau a Internetului. Consideratiile de natura teoretica, care trateaza distinct cele trei domenii, sunt redate intr-o literatura de specialitate impresionanta: carti, capitole din carti, reviste, studii si cercetari, resurse Web, etc., ata s...
Editura 

LUMEN

76,30 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Esentialul despre promotii
-20%
Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate. Cartea ofera "o viziune foarte echilibrata asupra rolului pe care il indeplinesc promotiile in cadrul procesului de construire a capitalului unui brand (bran...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,20 Lei  37,76 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Trade Finance. Finantarea comertului
Dupa cum se cunoaste, pana in 1989, comertul exterior in Romania a constituit monopol de stat si s-a derulat exclusiv prin Banca Romana de Comert Exterior – ca institutie specializata a statului, care a continuat sa functioneze ca banca comerciala – societate pe actiuni, pana in anul 1999, cand, datorita problemelor grave cu care se confrunta, a fost preluata pe baza de fuziune prin absorbire, conform OUG nr. 39/1999, de Banca Comerciala Romana S.A.Celelalte societati bancare romanes...
Editura 

ECONOMICA

28,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Preturi, echilibru concurential si bunastare sociala
ISBN: 973-590-370-9An aparitie: 2001Nr. de pagini: 336Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

15,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing International. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia I
27,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comertul exterior si politica comerciala a Romaniei in perioada de tranzitie la economia de piata. Strategii de dezvoltare
Lucrarea de fata trateaza un subiect de mare actualitate care a facut si obiectul dezbaterilor, in zilele de 5-8 septembrie 2001, la reuniunea ambasadorilor si consulilor onorifici ai Romaniei, initiata de Ministerul Afacerilor Externe. Cu acest prilej a fost analizata evolutia relatiilor comerciale externe ale Romaniei pe tari si zone geografice si s-au dezbatut si adoptat o serie de masuri menite sa conduca la impulsionarea exporturilor romanesti si la reducerea substantiala a deficitului din ...
Editura 

ECONOMICA

20,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Preturi si concurenta
-25%
Lucrarea "Preturi şi concurenţă" se adresează în primul rând studenţilor de la învăţământul la distanţă, dar şi celor dela cursurile de zi, ai Facultăţii de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori ai Colegiului Universitar, precum şi specialiştilor din domeniile economic, financiar, contabilitate, şi altor categorii interesate....
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 21,00 Lei  15,75 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare