Descriere - Marketing si comunicare pe Internet
O lucrare care isi propune investigarea comunicarii de marketing pe Internet se bazeaza, de la bun inceput, pe trei componente extrem de dinamice:comunicarea, marketingul si Internetul. Nu este aici locul pentru a face o analiza a comunicarii, a marketingului sau a Internetului. Consideratiile de natura teoretica, care trateaza distinct cele trei domenii, sunt redate intr-o literatura de specialitate impresionanta: carti, capitole din carti, reviste, studii si cercetari, resurse Web, etc., ata straina cat si romaneasca. In ceea ce priveste domeniile de intersectie comunicarea pe Internet, marketingul pe Internet si comunicarea de marketing, desi se cunosc examinari atente ale acestor arii, inca xista directii putin explorate. In consecinta, dificultatea abordarii comunicarii de marketing pe Internet se datoreaza nu numai faptului ca aceasta isi are originea in cele trei mari domenii distincet, ci si datorita faptului ca aceasta zonaeste inca ocolita, fie de teama de a "calca" pe un teritoriu insuficient explorat, cu concepte in curs de definire, fie dintr-o gresita receptare a conomenului counicational pe Internet si al impactului sau asupra marketingului. In privinta motivatiei subiective referitoare la alegerea acestui domeniu de studiu, ea se bazeaza pe tentatia de a descoperi efectul combinatiei acestor componente, la care se adauga dorinta de a extinde experienta dobandita in lucrul cu Internetul
An aparitie: 2006
Numar de pagini: 482 pagini
Cartea "Marketing si comunicare pe Internet ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Grosseck, Gabriela si a fost publicata la Editura LUMEN
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.