Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Fundamente teoretice ale comertului international
Dupa cum arata R. Findlay (1984), urmand exemplul lui Dostoievski, care arata ca literatura rusa s-a dezvoltat pe radacinile pieselor lui Gogol, teoria pura a comertului international a germinat din solul fertil al Capitolului 7 al lucrarii lui David Ricardo („Principiile…“). Exemplul, incredibil de simplu, al schimbului de vin si stofa intre Anglia si Portugalia, a patruns in miezul conceptului de avantaj comparativ, concept care ingloba in el esenta echilibrului cerere-ofert...
Editura 

ECONOMICA

20,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
10 Pacate capitale de marketing - Semne si solutii
In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa. De ce? Philip Kotler identifica cele mai mari zece greseli comise pana in prezent in practica de marketing, greseli pe care le numeste "pacate capitale". Fiecare pacat capital de marketing este comentat in cate un capitol, alaturi de simptomele pe care le produce companiei si de cateva sugestii care s-ar putea dovedi solutii salvatoare. Phil...
Editura 

CODECS

29,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Phronesis marketing
Aceasta carte se adreseaza celor care nu au impresia ca stiu deja totul despre publicitate: – celor care lucreaza in publicitate, ca si – clientilor agentiilor de publicitate; – celor care au vechime in domeniul marketingului, dar si – celor care se afla in situatia de a lua, in cunostinta de cauza, decizii de marketing si de alocare a bugetului, – celor care desfasoara cercetari de piata, analizeaza date si isi adapteaza in mod constant strategiile de marketin...
Editura 

CUANTIC

50,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Regulile de aur ale marketingului direct
Ghidul "Regulile de aur ale marketingului direct" ofera informatii practice intr-o forma condensata, sintetica si atragatoare.Usor de consultat, pune la dispozitia practicienilor si viitorilor practicieni instrumentele, din punct de vedere informational si tehnic, necesare desfasurarii cat mai operative a activitatilor de marketing direct.
Editura 

C.H.BECK

9,90 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Gestionarea deseurilor. Abordari teoretice si practice
Cartea abordeaza problema gestionarii deseurilor din trei tari apropiate geografic, devenite membre ale UE in etape diferite: Romania, Bulgaria si Polonia. Prezinta evolutia principalilor indicatori referitori la deseuri din toate domeniile de activitate, atat inainte de aderare, cat si dupa acest moment.
Editura 

ECONOMICA

46,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cercetari de marketing
Prima parte a manualului defineste problema de marketing si ii explica evolutia si contextul actual. Partea a doua si cea mai consistenta a lucrarii, se axeaza pe formularea proiectarii cercetarilor de marketing aducand la cunostinta cititorului diferitele tipuri de cercetare, printre care se regasesc cercetarea exploratorie sau cea cauzala, mai apoi explicand modul in care proiectarea chestionarului are loc si in cele din urma axandu-se pe un alt aspect crucial al unei cercetari - esantionarea....
Editura 

ECONOMICA

85,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketingul si managementul firmei de comert cu amanuntul
Marketingul si managementul firmei de comert cu amanuntul
Editura 

UNIVERSITARA

79,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing. Teste - grila. Editia a IV-a revazuta si adaugita (Stare: noua, cu defecte la cotor si la coperta)
-50%
Cartea face parte din Campania SALVEAZA O CARTE, nu o judeca dupa coperta! Carti iubitoare cauta casuta primitoare si vin cu 50% reducere! Se afla in stare buna, cu doar cateva defecte pe coperta, pe care le poti vedea in galeria de poze a fiecarui produs din campanie! Aceasta apartine edituriiURANUS. Contine peste 3400 intrebari din marketing si disciplinele aferente.CUVANT INAINTE (p7)1. BAZELE MARKETINGULUI (p9)2. CERCETARI DE MARKETING (p116)3. CERCETARI CALITATIVE DE MARKETING (p233) 4. S...
PRP: 40,00 Lei  20,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
De la cultura populara la fake news. Demoni si troli in lumea contemporana
-15%
Pentru a lupta impotriva stirilor false nu este suficienta avertizarea publicului in legatura cu necesitatea de a cerceta mai multe surse, tocmai pentru ca si acele surse pot fi, la randul lor, contaminate. Singura varianta care se poate folosi cu succes in lupta impotriva fenomenului „fake news” este o strategie care sa inverseze efectele, deconstruind falsul si reconstruind stirea, prin aceleasi mecanisme pe care le foloseste propaganda in cazul raspandirii de „fake news&rdqu...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 59,90 Lei  50,92 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Strategii de comunicare si marketing in afaceri
-25%
Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor moderne facute despre comunicare, fata de predecesorii sai imediati (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are radacinile in trecut, insa nu intrunul foarte indepartat, deoarece existenta acestei discipline, cu propriul ei domeniu s...
PRP: 50,00 Lei  37,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager
-25%
Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes. In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti, profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la catev...
PRP: 39,00 Lei  29,25 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes
-25%
Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul si gaina“. Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu „si“ in loc de „sau“. Marketing si Vanzari. Cartea de fata reprezinta o incursiune eleganta in lumea marketingului si a vanzarilor, de la Marketing 1.0 – centrat pe produse –, continuand cu Marketing 2.0 – centrat pe clienti – si ajungand la Marketing...
PRP: 49,90 Lei  37,43 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comertul exterior al Romaniei. Cu produse agroalimentare 1990-2020
-15%
Lucrarea isi propune sa prezinte caracteristicile importante ale comertului exterior al Romaniei cu produse agroalimentare pe parcursul ultimelor treizeci de ani. Ea incearca sa identifice cauzele majore care au dus la accentuarea dezechilibrelor intre exporturile si importurile de produse agroalimentare. Prin analiza datelor statistice, exemplificate in tabele, grafice, cifre si decodificate prin texte analitice, volumul devine o sursa de referinta pentru aceasta perioada din istoria recenta a...
PRP: 136,00 Lei  115,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comportamentul clientilor
-25%
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti speciali...
PRP: 78,00 Lei  58,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Primul an de marketing
-15%
In Romania postcomunista, comertul reprezinta un pilon solid al economiei. In acest fel, marketingul a devenit esential pentru dezvoltarea pietei, a afacerilor si a economiei. Marketingul este un motor al dezvoltarii societatii, in ansamblu. De aici rezulta importanta acestei discipline. 14 interviuri fata in fata cu cei mai importanti oameni de marketing din Romania, cu o experienta dobandita incepand cu anii ’90. Acestia sunt primii romani care au muncit in marketing. Majoritatea aces...
Editura 

INTEGRAL

PRP: 40,00 Lei  34,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Gestiunea fortei de vanzare
Pe fondul dinamismului economic-social, ce a caracterizat sfarsitul secolului XX si inceputul secolului XXI, au avut loc transformari majore, ireversibile, atat in plan sociopolitic cat si in cel informatic si informational, in domeniul productiei si a tehnologiei de varf, a pietei de desfacere a bunurilor si serviciilor, dar si in ceea ce priveste comportamentul consumatorului. Bibliografie: Armstrong M., Personnel Management Practice, Kogan Page, London, 1996. Balaure V., Marketing, Editura...
31,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing. Practici si studii de caz
-25%
Cartea „Marketing. Practici si studii de caz” este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din Romania si de pe plan international. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrarilor de licenta si disertatie.
PRP: 32,00 Lei  24,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Initiere in marketingul educational
Lucrarea prezinta conceptul de marketing educational si elementele componente ale acestuia, evolutia marketingului educational, metodele sale de aplicare, beneficiile, functiile marketingului educational si, de asemenea, diverse strategii de marketing educational.La final sunt evidentiate printr-o cercetare de marketing preferintele cadrelor didactice privind metodele de evaluare utilizate in activitatea scolara, concluziile cercetarii fiind deosebit de valoroase in practica activitatilor didact...
Editura 

ECONOMICA

17,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cu ce se mananca de fapt Makertingul
-5%
Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc. S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare. Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect. Si atunci incepem sa vorbim despre marketing. Ce in...
PRP: 39,90 Lei  37,91 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare