Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Gestiunea fortei de vanzare - Tapliga, Pusa Tania

Gestiunea fortei de vanzare

Editura PRO UNIVERSITARIA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 13.07 - Luni, 14.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Miercuri, 16.07 - Joi, 17.07
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 13.07 - Luni, 14.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Miercuri, 16.07 - Joi, 17.07
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 7 zile lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 7 zile lucratoare

Descriere - Gestiunea fortei de vanzare

Pe fondul dinamismului economic-social, ce a caracterizat sfarsitul secolului XX si inceputul secolului XXI, au avut loc transformari majore, ireversibile, atat in plan sociopolitic cat si in cel informatic si informational, in domeniul productiei si a tehnologiei de varf, a pietei de desfacere a bunurilor si serviciilor, dar si in ceea ce priveste comportamentul consumatorului.

Bibliografie:

Armstrong M., Personnel Management Practice, Kogan Page, London, 1996.

Balaure V., Marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2000.

Balaure V. si colectiv – Marketing – Editura Uranus, Bucuresti, 2002.

R. Bühner, Personal-management, Landsberg, Verlag Moderne Industrie, 1994.

Burnett John J., Promotion Management. A Strategic Approach, Second Edition, West Publishing Company, St Paul, 1988.

Byars L. L., Rue L. W., Human Resource Management, Homewood Irwin, 1987.

Carey James F., Complete Guide to Sales Force Compensations, Business One Irwin, Homewood, Ilinois, 1992.

Caprarescu Gheorghita, Managementul resurselor umane, Editura Pro Universitaria, Bucuresti, 2008.

Cetina Iuliana si colaboratorii, Marketingul serviciilor, Editura Uranus, Bucuresti, 2009.

Cowling A. C. , Stanworth J. K., Bennett R. D., Behavioural Sciences for Managers, Edward Arnold, London, 1988.

Cruceru Anca Francisca, Tehnici promotionale, Editura Uranus, Bucuresti, 2009.

Currie D., Introducere in Managementul Resurselor Umane, Ed. CODECS, Bucuresti, 2009.

Darmon R. Y., Management des Ressources Humaines des Forces de Vente, Economica, Paris, 1993.

Demeure C., Vente. Action commerciale, Sirey, Paris, 1990. 15. Diaconescu M., Marketing, Editura Universitara, Bucuresti, 2010.

Dubois, Pierre-Louis, Jolibert, Alain, Marketing. Teorie si practica, vol. II, Imprimeria Ardealului, Cluj-Napoca, 1994.

Florescu C.(coord.), Malcomete P.(coord.), Pop N. Al.(coord.), Marketing-Dictionar explicativ, Editura Economica, Bucuresti, 2003.

Giscard P. H., La formation et le perfectionnement du personnel dI„encadrement, Presses Universitaires de France, Paris, 1958.

Klatt L. A., Murdick R. G. and Schuster E., Human Resoursce Management, Charles E. Merrill Publishing, A Bell Howell Company, Columbus Toronto London Sydney, 1985.

Kőtler Ph., Managementul marketingului, Editura Teora, editia a III-a, Bucuresti, 2005.

Kőtler Ph., Armstrong G., Principiile marketingului, Editura Teora, editia a IV a, Bucuresti, 2008.

Manolescu A., Managementul resurselor umane, Editia a patra, Editura Economica, Bucuresti, 2003.

Mathis R. L., Nica P. C., Rusu C., Managementul resurselor umane, Editura Economica, Bucuresti, 1997.

Miles R., Theory of Management Implications for Organizational Behaviour and development, Mc. Graw-Hill Book Company, New York, 1975.

Milkovich G. T., Boudreau J. W., Personnel / Human Resource Management. A Diagnostic Approach, Business Publications Inc., Texas, 1988.

Niculescu Elena (coordonator), Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii, Editura Polirom, Iasi, 2000.

Papuc M., Marketing, Editura Era, Bucuresti, 1999.

Pitariu H., Masurarea performantelor profesionale, Editura ALL, Bucuresti, 1994.

Russu C., Managementul resurselor umane, Editura "Tribuna economica” SA, Bucuresti, 2004.

Smedescu I. – Marketing, Editura Sylvi, Bucuresti, 2003.

Schuler E., Remuneration et stimulation des vendeurs, Les Editions d'Organisations, Paris, 1995.

Treece Marla – Communication fir Business and the Professions, Fourth Edition Allzn and Bacon, Boston, 1989.

Tapliga Pusa Tania, Perfectionarea managementului resurselor umane in spitalele publice din Romania, Editura Universitara, Bucuresti, 2013.

Tapliga Pusa Tania, Marketingul serviciilor, Editura Pro Universitaria, Bucuresti, 2015.

Vairez R., La Vente. Pour reussir ses actions commerciales, Techniplus, Paris, 1995.

Verboncu I., Fundamentele managementului organizatiei, Editura Tribuna Economica, Bucuresti, 2001.

Zaharia R, Cruceru Anca, Gestiunea fortelor de vanzare, Editura Uranus, Bucuresti, 2002.

Detalii produs

Nr. pagini: 151

Format: 15x21

Anul aparitiei: 2016

in colectia STIINTE ECONOMICE Cartea "Gestiunea fortei de vanzare ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Tapliga, Pusa Tania si a fost publicata la Editura PRO UNIVERSITARIA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti din colectia STIINTE ECONOMICE

Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.