Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Principiile unei afaceri-star. Audiobook - Koch, Richard

-25%
Principiile unei afaceri-star. Audiobook

Editura ACT SI POLITON


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 12.05 - Luni, 13.05
In Bucuresti - livrare rapida.

Cost livrare: 15 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 11.05 - Duminică, 12.05
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Duminică, 12.05 - Luni, 13.05
In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Miercuri, 15.05 - Joi, 16.05
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 12.05 - Luni, 13.05
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 13.05 - Marți, 14.05
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Luni, 13.05 - Marți, 14.05
In Tara - ridicare din oficiul postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Miercuri, 15.05 - Joi, 16.05
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 12.05 - Luni, 13.05
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Marți, 14.05 - Miercuri, 15.05
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 12.05 - Luni, 13.05
In Bucuresti - livrare rapida.

Cost livrare: 15 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 11.05 - Duminică, 12.05
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Duminică, 12.05 - Luni, 13.05
In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Miercuri, 15.05 - Joi, 16.05
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 12.05 - Luni, 13.05
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 13.05 - Marți, 14.05
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Luni, 13.05 - Marți, 14.05
In Tara - ridicare din oficiul postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Miercuri, 15.05 - Joi, 16.05
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 12.05 - Luni, 13.05
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Marți, 14.05 - Miercuri, 15.05
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 3.7/7 (6 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
PRP: 58,00 Lei 43,50 Lei economisesti: 14.5 Lei
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere - Principiile unei afaceri-star. Audiobook

Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea sa te imbogateasca (The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch, reprezinta un ghid plin de informatii utile, inedite, care nu ar trebui sa lipseasca din biblioteca niciunui antreprenor sau angajat ambitios.

Audiobookul va introduce in lumea afacerilor-star si va prezinta sapte pasi necesari pentru crearea unei noi companii-star. Ce este o afacere-star? Acest tip de afacere este liderul nisei sale de piata. Dar cum se defineste nisa de piata? Pentru ca o nisa sa fie o piata separata, trebuie sa aiba clienti diferiti, produse sau servicii diferite si un mod de a instrumenta afaceri diferit de cel al pietei principale sau al altor nise de piata.

Abilitatea dumneavoastra, volumul de munca depus, amestecul de oameni potriviti sunt factorii care va determina succesul? Nu. Raspunsul util este: "pozitionarea, pozitionarea, pozitionarea”.

O afacere-star opereaza intotdeauna pe o piata in ascensiune rapida. Richard Koch spune ca in cele cinci afaceri-star ale sale, profitul total a valorat de zece ori banii investiti. Niciuna dintre investitiile-star ale sale nu a dat gres. Cel mai scazut profit a fost putin peste dublul banilor investiti.

Pozitia de lider al nisei presupune ca acea companie si produsele sale sunt preferate de catre clientii nisei respective. O firma de prim nivel ar trebui sa aiba preturi mai mari sau costuri mai mici decat o companie similara care o urmeaza. Preturi mai mari, deoarece clientii prefera produsul, iar costuri mai mici, intrucat firma poate sa-si distribuie costurile fixe asupra unui volum mult mai mare de tranzactii decat competitorii sai.

Richard Koch a dobandit o avere imensa, de multe ori in urma unei investitii initiale in companii pe care le-a infiintat, le-a facut rentabile sau le-a ajutat sa se extinda decisiv – printre acestea se numara Filofax, restaurantele Belgo, Plymouth Gin si Betfair (cea mai mare si mai profitabila companie de jocuri de noroc pe internet). Este autorul unor celebre carti de afaceri, printre care Principiul 80/20, care s-a vandut in peste 700000 de exemplare in intreaga lume si a fost tradusa in 24 de limbi.

Cea mai longeviva companie-star este "Coca-Cola Company”, inregistrata in 1888 si care a avut o pozitie solida pana in anii '90 ai secolului trecut. De asemenea, McDonald's este unul dintre marile staruri ale afacerilor. In 1940, Dick si Mac McDonald au deschis o cafenea in San Bernardino, California. Compania a introdus propriul sistem rapid de servire, o linie de productie simplificata pentru hamburgeri, oferind lumii un nou tip de restaurant, magazinul de hamburgeri cu profil fast-food.

Companiile-star sunt rare. Cerintele sunt apasatoare. Insa aveti un avantaj urias daca stiti ce cautati si daca puteti respinge simplu si rapid marea majoritate a propriilor idei si ale prietenilor. Cea mai mare parte a managerilor "straluciti” si a antreprenorilor "super-eroi” realizeaza miracole nu datorita stralucirii lor, ci fiindca se afla la locul potrivit in momentul potrivit.

Starurile reprezinta sub 5% din totalul companiilor dintotdeauna. Dar starurile contribuie cu peste 95% din valoarea pe termen lung si probabil cu cel putin 120% din banii generati vreodata. Pentru a imprima starului vostru o crestere mai rapida trebuie sa sporiti rata de crestere vizata, sa va extindeti din punct de vedere geografic, sa inovati o noua valoare, noi produse si noi canale, sa faceti achizitii treptate.

Google a fost si este o afacere-star. A fost creat in 1998 si proceseaza deja peste 91 de milioane de cereri de cautare pe zi. Piata inca se dubleaza ca marime, in fiecare an.

Amazon a fost si este o afacere star. Este cea mai mare librarie online. Incluzand si alte produse, in 2005 profitul companiei Amazon a fost de 8.5 miliarde de dolari.

eBay este starul comertului electronic de la om la om, si, de asemenea, este star in afacerea sa initiala de licitatii online.

Daca nu lucrati inca intr-o companie-star, faceti-va o prioritate din a gasi una urgent! De ce?

E mult mai placut sa lucrati intr-o echipa care dezvolta rapid, cu stofa de invingatoare;

Dezvoltati-va pe orice dimensiune doriti. Indiferent ce ati vrea sa faceti, va fi necesar;

In calitate de lider al firmei aflate intr-o faza incipienta, veti iesi in evidenta si veti putea investi in firma o parte din ego-ul vostru;

O firma cu crestere mare e destul de diferita de una cu o crestere redusa. O companie care se extinde rapid e intotdeauna in criza de talente;

Odata de o afacere-star a ajuns la o anumita dimensiune, ii va fi greu sa nu produca multi bani si sa nu imparta din capital;

Nu este vorba de salariul normal, ci de actiuni si optiuni.

Detalii produs

Nr. pagini: DURATA 8 ORE

Format: MP3

Anul aparitiei: 2016

Cartea "Principiile unei afaceri-star. Audiobook ". face parte din categoria carti >> Practice si timp liber - Sfaturi practice - Afaceri a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Koch, Richard si a fost publicata la Editura ACT SI POLITON Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ACT SI POLITON

Editura ACT si Politon, editura romaneasca, parte a grupului de firme ACT, care a luat nastere din dorinta de a apropia cititorii romani de cartile audio, de cartile narate si in aceeasi masura si de cartile tiparite. Dezideratul nostru este de a va familiariza cu audiobookurile de dezvoltare personala si profesionala, meditatie, spiritualitate sau de diete si sanatate, narate de binecunoscuti actori romani
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.