Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Phronesis marketing
Aceasta carte se adreseaza celor care nu au impresia ca stiu deja totul despre publicitate: – celor care lucreaza in publicitate, ca si – clientilor agentiilor de publicitate; – celor care au vechime in domeniul marketingului, dar si – celor care se afla in situatia de a lua, in cunostinta de cauza, decizii de marketing si de alocare a bugetului, – celor care desfasoara cercetari de piata, analizeaza date si isi adapteaza in mod constant strategiile de marketin...
Editura 

CUANTIC

50,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Regulile de aur ale marketingului direct
Ghidul "Regulile de aur ale marketingului direct" ofera informatii practice intr-o forma condensata, sintetica si atragatoare.Usor de consultat, pune la dispozitia practicienilor si viitorilor practicieni instrumentele, din punct de vedere informational si tehnic, necesare desfasurarii cat mai operative a activitatilor de marketing direct.
Editura 

C.H.BECK

9,90 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comert international
Comertul este un sector de activitate precisa, complexa a economiei. El are o importanta strategica pentru dezvoltarea economica si sociala a fiecarei tari. Comertul este structurat pe domenii interioare multiple, in cadrul carora un rol important revine distributiei cu amanuntul, depozitarii marfii, aprovizionarii cu ridicata, activitatii de import-export. De cele mai multe ori comertul este asociat cu schimbul oneros. Comertul reprezinta un mecanism esential al circulatiei marfurilor si, din c...