Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Cum sa vinzi orice oricui. Editia a II-a de Joe Girard cu ajutorul lui Stanley H. Brown
-30%
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea Cum sa vinzi orice oricui, iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale.El iti spune:- Cum sa-ti dezvolti un program propriu si foarte eficient decorespondenta directa.- Cum iti poate imbunatati substantial rezultatele recrutarea unor"caini de vanatoare".- Cum sa-ti folosesti cartile de vizita, fisele clientilor, corespondenta si ajutorul din afara.- Cum sa evaluezi dorin...
Editura 

BUSINESSTECH

Management information systems & decision support systems - Felicia Albescu
Prezentare: Information Systems are software products intended to store and handle data in an organization. They must meet the informational needs of all levels of management - operational, middle and top and they must be designed accordingly. The Management Information Systems are second level information system, designed to provide information required by managers for planning and decision making. They relay on Operational Information Systems when dealing with primary data, but their main feat...
Editura 

DUAL TECH

24,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Protectionismul netarifar
ISBN: 973-590-033-5An aparitie: 1998Nr. de pagini: 584Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

13,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare