Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Marketing - Controlling. Masurarea performantei in marketing
Lucrarea Marketing-controlling: Masurarea performantei in marketing se adreseaza deopotriva specialistilor din practica de marketing si studentilor din invatamantul superior de specialitate. Dincolo de valentele sale pe planul clarificarilor conceptuale si al validarii unei metodologii de cercetare, lucrarea pune la dispozitia tuturor celor interesati un instrument operational foarte util, intr-o economie in care numai cei ce folosesc o gandire anticipativa, riguroasa si sistematica, reusesc sa ...
Editura 

ECONOMICA

21,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comert si economie comerciala
Cursul de Comert si economie comerciala, constituie o lucrare cu valente interdisciplinare, care prezinta comertul in toata profunzimea sa economica si stiintifica, avand ca obiectiv principal, formarea si pregatirea noii generatii de specialisti cu studii superioare in comert, dar si crearea unui suport stiintific pentru managerii din intreprinderile comerciale si din aparatul comercial central, din ministere, departamente si agentii, respectiv, din administratia publica locala.Pornind de la co...
Editura 

ECONOMICA

60,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
PR trend - societate si comunicare
Activitatile din cadrul PR Trend reflecta dorinta organizatorilor de a oferi cadre de interactiune institutionale pentru specialistii din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii, atat din mediul academic cat si pentru cei din sectorul economic de profil. Participarea din 2009, la fel ca in anii precedenti, este una numeroasa si diversifi cata. Participantii din Romania sunt cadre didactice si cercetatori din centre universitare in care domeniul stiintelor comunicarii est...
Editura 

TRITONIC

40,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comunicare si cultura organizationala
O specializare din ce in ce mai accentuata a organizatiilor si organizarii in ansamblu face ca structurile corporative contemporane sa fie din ce mai putin factori de coeziune si din ce in mai mult cauze de disensiune si tensiune sociala. Instrainarea organizatiilor de corpul social survine in epoca contemporana. Este neclar insa daca industrializarea insasi sau abia post-industrializarea, cum ar sustine antiglobalistii, au condus la aceasta instrainare2. Caci ce altceva este exercitiul de &ldqu...
Editura 

TRITONIC

35,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Brandurile globale. O cercetare cros-culturala
Cartea Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ofera o sinteza pertinenta a unui domeniu de stringenta actualitate: problematizarea comunicarii publicitare la nivel teoretic si aplicativ. Lucrarea de fata isi propune o radiografie a semnului publicitar, in forma lui cea mai cunoscuta si in acelasi timp cea mai complexa: brandul. Ceea ce ne intereseaza in mod special in acest demers este modul in care sunt decodate sensurile asociate unui brand, daca este vorba despre o imagine mentala, de...
Editura 

TRITONIC

25,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Bloguri, facebook si politica
Cine si-ar fi imaginat ca nu vom mai avea nevoie de cunostinte sofisticate si echipe de IT pentru a putea fi creatori de continut online, ca notiunile de divertisment, invatare, socializare, spatiu public si spatiu privat vor capata astfel de dimensiuni si intelesuri, ca vom ajunge sa folosim zilnic cuvinte si tehnologii care nu existau acum cativa ani si ca, practic, vom trai simultan in doua lumi, offline si online? Aceasta este miza de la care porneste lucrarea de fata, dovedindu-se a fi foar...
Editura 

TRITONIC

25,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Ghid esential de promovare
Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor – branding-ul personal). Asa cum istoria confirma, exista o legatura directa intre gradul de evolutie si complexitate a unei culturi si interesul manifestat pentru activitatile de promovare ale valorilor acesteia. Principiul este cu atat mai acut in cazul domeniului economic: o economie so...
Editura 

TRITONIC

40,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Management si marketing in audiovizual
-25%
Rolul serviciilor este din ce in ce mai important in ultimele decenii, iar ponderea acestor activitati este in crestere in ceea ce priveste aportul lor la PIB-ul fiecarui stat, in general.Mult timp importanta activitatilor de servicii nu a fost recunoscuta, serviciile fiind neglijate de catre economisti si incadrate, se parea o data pentru totdeauna, in sfera neproductiva; dar aceasta stare de spirit s-a schimbat profund in cursul ultimelor decenii.De la statutul de activitati utile, dar neprodu...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 33,72 Lei  25,29 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane
-5%
Cuprins:ArgumentTipuri de discurs publicitar. Perspectiva pragmatica.Traditie si ionvatieIdentitate culturala in publicitatea romaneasca actualaDimensiunea lingvistica a discursului publicitar in procesul integarii europeneCampanii publicitare socialeIntrebarea in discursul publicitar Moralitatea in publicitate Personajul garant femininCoordonate spatiale si temporale in publicitatea romaneasca actualaUn semn al modernitatii in comunicarea publicitara: promovarea telefoniei mobileBrandul de tara...
Editura 

ARIADNA'98

PRP: 28,00 Lei  26,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Tehnica operatiunilor de comert exterior
Aceasta carte se adreseaza mai ales studentilor in economie, indeosebi celor care se pregatesc in domeniul afacerilor internationale, dar poate fi utila si in alte specializari – comunicare, drept – atunci cand se are in vedere o abordare internationala. Totodata, consideram ca poate prezenta interes si pentru profesionistii in operatiuni de comert exterior, atat pentru actualizarea cunostintelor privind mecanismele tranzactionale si cadrul juridic ale acestor operatiuni in tara noas...
Editura 

ECONOMICA

45,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Negocierea comerciala internationala
Lucrarea de fata a fost conceputa ca un manual universitar: ea se adreseaza mai ales studentilor in economie, indeosebi celor care se pregatesc in domeniul afacerilor internationale, dar poate fi utila si in alte specializari – comunicare, drept – atunci cand se are in vedere o abordare internationala. Totodata, consideram ca lucrarea poate prezenta interes si pentru profesionistii in operatiuni de comert exterior, atat pentru actualizarea cunostintelor privind mecanismele tranzactio...
Editura 

ECONOMICA

60,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a
Sistemul marketingului international reprezinta o abordare moderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatii intregului marketing destinat pietelor internationale. Mediul international face obiectul a doua capitole in care sunt tratate conceptele, continutul, structura si problemele specifice ale macromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificarii clientilor prin segmentare. Cercetarea de marketing international este axata pe procese si metode specifice.ISBN: 978-973-709-418-...
Editura 

ECONOMICA

48,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Acesti nebuni care ne guverneaza
De aproape jumatate de secol, o disciplina, nascuta in Statele Unite, studiaza personalitatea celor care ne guverneaza: psihologia politica. In sanul CiA, in culisele negocierilor internationale, si in echipele presedintilor, „profileri politici” urmaresc prin lupa actiunile liderilor nostri. Le diseca discursurile, le analizeaza meandrele gesturilor, interogheaza colaboratorii si analizeaza toate aceste informatii. Pascal de Sutter le iese in intampinare (lui Jerry Post, Aubre...
Editura 

TRITONIC

30,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Sfirsitul advertisingului asa cum il stim
-20%
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai ca nu îmbunatateste situatia actuala, ci chiar o înrautateste.În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. În aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa dev...
Editura 

PUBLICA

PRP: 29,86 Lei  23,89 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
The Workbook
Cel mai util ghid al afacerilor din Romania Bazat pe eforturile permanente de cercetare ale BMG, Workbook ramane o sursa completa de informare despre afacerile din Romania. Workbook prezinta o cercetare ampla, sub forma unor liste, continand date cheie asupra unui numar de 3.000 de companii ce opereaza in Romania. Lista cuprinde informatia de care ai nevoie – adresa, numarul de telefon, numele directorului, dar si clientii companiei, profitul companiilor, toate aceste informatii fiind d...
130,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Lovemarks - Viitorul dincolo de branduri
Lovemarks impartaseste opinia unui lider dinamic al carui crez de neclintit este construit pe ideea ca legaturile emotionale si personale care inspira pot schimba cu adevarat lumea."Ca sa supravietuiasca marile branduri trebuie sa creeze Loialitatea dincolo de Ratiune a consumatorilor. Acesta este singurul mod in care se pot diferentia de celelalte milioane de produse, fara nici un viitor, banale. Secretul este utilizarea Misterului, Senzualitatii si a Intimitatii. Implicarea puternica a acestor...
90,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing Exponential
"Stii ca economia este dura. Competitia acerba. Targeturile imposibile. Bugetele greu de respectat. Consumatorul supra-saturat. Iar cruda realitate este ca va trebui sa faci mai mult decat afaceri, ca de obicei. Va trebui sa gandesti diferit. Te sfatuiesc sa gandesti EXPONENTIAL." Paul Garrison Intrebati daca sunt orientati catre consumator, majoritatea oamenilor de marketing ar raspunde simplu “Normal!” - ca si cand ar fi de la sine inteles. Apoi se intorc la management...
30,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Blog Marketing
Metoda revolutionara de crestere a vanzarilor, construire a unui brand puternic si obtinere a unor rezultate exceptionale in afaceri.Lumea afacerilor este sub influenta unor profunde schimbari care vor redefini granitele marketingului, ale relatiilor publice si ale comunicarii in general. Nu uita ca indiferent de domeniul in care functioneaza afacerea ta trebuie sa fii sensibil la toate aceste schimbari si sa fii cu un pas inaintea competitiei tale. Blog-ul pare sa fie o conditie esentiala pentr...
39,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Chemarea Mall-ului. Geografia shopping-ului
-20%
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 38,54 Lei  30,83 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Psihologia reclamei si a consumatorului.  Volumul I: Psihologia consumatorului
Dragos Iliescu si Dan Petre contureaza portretul complex al consumatorului - consumatorul ascuns in fiecare dintre noi -, pornind de la actul de cumparare, cu mecanismele psihologice pe care acesta le implica, si sfirsind cu actul de consum propriu-zis, care vine sa-l confirme sau, dimpotriva, sa-l infirme pe primul. Psihologia consumatorului este cel dintii volum al unei lucrari de pionierat in spatiul autohton - Psihologia reclamei si a consumatorului -, care imbina acumularile teoretice, ...
Editura 

COMUNICARE

23,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare