Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

PR trend - societate si comunicare
Activitatile din cadrul PR Trend reflecta dorinta organizatorilor de a oferi cadre de interactiune institutionale pentru specialistii din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii, atat din mediul academic cat si pentru cei din sectorul economic de profil. Participarea din 2009, la fel ca in anii precedenti, este una numeroasa si diversifi cata. Participantii din Romania sunt cadre didactice si cercetatori din centre universitare in care domeniul stiintelor comunicarii est...
Editura 

TRITONIC

40,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comunicare si cultura organizationala
O specializare din ce in ce mai accentuata a organizatiilor si organizarii in ansamblu face ca structurile corporative contemporane sa fie din ce mai putin factori de coeziune si din ce in mai mult cauze de disensiune si tensiune sociala. Instrainarea organizatiilor de corpul social survine in epoca contemporana. Este neclar insa daca industrializarea insasi sau abia post-industrializarea, cum ar sustine antiglobalistii, au condus la aceasta instrainare2. Caci ce altceva este exercitiul de &ldqu...
Editura 

TRITONIC

35,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Brandurile globale. O cercetare cros-culturala
Cartea Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ofera o sinteza pertinenta a unui domeniu de stringenta actualitate: problematizarea comunicarii publicitare la nivel teoretic si aplicativ. Lucrarea de fata isi propune o radiografie a semnului publicitar, in forma lui cea mai cunoscuta si in acelasi timp cea mai complexa: brandul. Ceea ce ne intereseaza in mod special in acest demers este modul in care sunt decodate sensurile asociate unui brand, daca este vorba despre o imagine mentala, de...
Editura 

TRITONIC

25,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Bloguri, facebook si politica
Cine si-ar fi imaginat ca nu vom mai avea nevoie de cunostinte sofisticate si echipe de IT pentru a putea fi creatori de continut online, ca notiunile de divertisment, invatare, socializare, spatiu public si spatiu privat vor capata astfel de dimensiuni si intelesuri, ca vom ajunge sa folosim zilnic cuvinte si tehnologii care nu existau acum cativa ani si ca, practic, vom trai simultan in doua lumi, offline si online? Aceasta este miza de la care porneste lucrarea de fata, dovedindu-se a fi foar...
Editura 

TRITONIC

25,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Ghid esential de promovare
Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor – branding-ul personal). Asa cum istoria confirma, exista o legatura directa intre gradul de evolutie si complexitate a unei culturi si interesul manifestat pentru activitatile de promovare ale valorilor acesteia. Principiul este cu atat mai acut in cazul domeniului economic: o economie so...
Editura 

TRITONIC

40,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Acesti nebuni care ne guverneaza
De aproape jumatate de secol, o disciplina, nascuta in Statele Unite, studiaza personalitatea celor care ne guverneaza: psihologia politica. In sanul CiA, in culisele negocierilor internationale, si in echipele presedintilor, „profileri politici” urmaresc prin lupa actiunile liderilor nostri. Le diseca discursurile, le analizeaza meandrele gesturilor, interogheaza colaboratorii si analizeaza toate aceste informatii. Pascal de Sutter le iese in intampinare (lui Jerry Post, Aubre...
Editura 

TRITONIC

30,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare