Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Stereotipuri de gen in discursul publicitar: o incursiune in patriarhatul mediatic
Disputa ancestrala dintre femei si barbati genereaza in planul practicilor sociale si a conditiei psihologice a individului consecinte diferite. Daca barbatii zambesc atunci cand discuta despre acest subiect, femeile sfarsesc prin a se resemna. In lipsa unor cunostinte solide de istorie, antropologie, psihologie, sociologie, in fata unor argumente de genul „barbatii sunt mai destepti sau mai puri” si „femeile nu castiga destul pentru ca nu sunt destepte” omul de rand ram...
Editura 

ECONOMICA

50,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing. Proiecte si studii de caz
An aparitie 2022 Nr. de pagini 228 Format 17x24 Culoare interior negru
Editura 

ECONOMICA

55,00 Lei
In Stoc
Dictionar de marketing
Un dictionar atipic, care nu contine doar definitii consacrate. In functie de insemnatatea practica si capacitatea de acoperire a unor termeni, li s-au adaugat explicatii suplimentare, exemplificari lamuritoare, variante in abordarea conceptului, concretizari pentru aplicarea mai lesnicioasa a unor recomandari sau referinte teoretice. De aici si diferenta de spatiu rezervat articolelor, fiind usor de observat alternanta intre cele scurte, constand din definitii stricte, si cele care dezvolta tem...
Editura 

ECONOMICA

35,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar
Ruralul romanesc cuprinde numeroase zone defavorizate comparativ cu spatiul urban, atat din punct de vedere al dezvoltarii economice, cat si sociale. In acelasi timp este depozitarul celei mai insemnate parti a resurselor naturale, in contrast evident cu faptul ca economia rurala continua sa fie axata, in mare masura, pe activitati specifice sectorului primar al economiei. In cadrul acestuia, predominante sunt activitatile agricole, sector economic in cadrul caruia functioneaza fermele de subzis...
Editura 

ECONOMICA

30,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Fundamente teoretice ale comertului international
Dupa cum arata R. Findlay (1984), urmand exemplul lui Dostoievski, care arata ca literatura rusa s-a dezvoltat pe radacinile pieselor lui Gogol, teoria pura a comertului international a germinat din solul fertil al Capitolului 7 al lucrarii lui David Ricardo („Principiile…“). Exemplul, incredibil de simplu, al schimbului de vin si stofa intre Anglia si Portugalia, a patruns in miezul conceptului de avantaj comparativ, concept care ingloba in el esenta echilibrului cerere-ofert...
Editura 

ECONOMICA

20,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Gestionarea deseurilor. Abordari teoretice si practice
Cartea abordeaza problema gestionarii deseurilor din trei tari apropiate geografic, devenite membre ale UE in etape diferite: Romania, Bulgaria si Polonia. Prezinta evolutia principalilor indicatori referitori la deseuri din toate domeniile de activitate, atat inainte de aderare, cat si dupa acest moment.
Editura 

ECONOMICA

46,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cercetari de marketing
Prima parte a manualului defineste problema de marketing si ii explica evolutia si contextul actual. Partea a doua si cea mai consistenta a lucrarii, se axeaza pe formularea proiectarii cercetarilor de marketing aducand la cunostinta cititorului diferitele tipuri de cercetare, printre care se regasesc cercetarea exploratorie sau cea cauzala, mai apoi explicand modul in care proiectarea chestionarului are loc si in cele din urma axandu-se pe un alt aspect crucial al unei cercetari - esantionarea....
Editura 

ECONOMICA

85,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Initiere in marketingul educational
Lucrarea prezinta conceptul de marketing educational si elementele componente ale acestuia, evolutia marketingului educational, metodele sale de aplicare, beneficiile, functiile marketingului educational si, de asemenea, diverse strategii de marketing educational.La final sunt evidentiate printr-o cercetare de marketing preferintele cadrelor didactice privind metodele de evaluare utilizate in activitatea scolara, concluziile cercetarii fiind deosebit de valoroase in practica activitatilor didact...
Editura 

ECONOMICA

17,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketingul tehnologiilor
ISBN: 973-709-145-0An aparitie: 2005Nr. de pagini: 368Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

28,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing. Proiecte, aplicatii si teste-grila
ISBN: 978-973-709-858-0An aparitie: 2018Nr. de pagini: 212Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

38,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketingul firmei. Studii de caz
ISBN: 978-973-709-919-8An aparitie: 2020Nr. de pagini: 264Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

45,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Politici de marketing in afaceri
CuprinsCapitolul 1Politica de produs............................................................................................................................................71.1. Delimitari conceptuale.................................................................................................................................71.2. Uzura morala planificata...........................................................................................................................101.3. Marca i...
Editura 

ECONOMICA

40,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing - Controlling. Masurarea performantei in marketing
Lucrarea Marketing-controlling: Masurarea performantei in marketing se adreseaza deopotriva specialistilor din practica de marketing si studentilor din invatamantul superior de specialitate. Dincolo de valentele sale pe planul clarificarilor conceptuale si al validarii unei metodologii de cercetare, lucrarea pune la dispozitia tuturor celor interesati un instrument operational foarte util, intr-o economie in care numai cei ce folosesc o gandire anticipativa, riguroasa si sistematica, reusesc sa ...
Editura 

ECONOMICA

21,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comert si economie comerciala
Cursul de Comert si economie comerciala, constituie o lucrare cu valente interdisciplinare, care prezinta comertul in toata profunzimea sa economica si stiintifica, avand ca obiectiv principal, formarea si pregatirea noii generatii de specialisti cu studii superioare in comert, dar si crearea unui suport stiintific pentru managerii din intreprinderile comerciale si din aparatul comercial central, din ministere, departamente si agentii, respectiv, din administratia publica locala.Pornind de la co...
Editura 

ECONOMICA

60,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Tehnica operatiunilor de comert exterior
Aceasta carte se adreseaza mai ales studentilor in economie, indeosebi celor care se pregatesc in domeniul afacerilor internationale, dar poate fi utila si in alte specializari – comunicare, drept – atunci cand se are in vedere o abordare internationala. Totodata, consideram ca poate prezenta interes si pentru profesionistii in operatiuni de comert exterior, atat pentru actualizarea cunostintelor privind mecanismele tranzactionale si cadrul juridic ale acestor operatiuni in tara noas...
Editura 

ECONOMICA

45,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Negocierea comerciala internationala
Lucrarea de fata a fost conceputa ca un manual universitar: ea se adreseaza mai ales studentilor in economie, indeosebi celor care se pregatesc in domeniul afacerilor internationale, dar poate fi utila si in alte specializari – comunicare, drept – atunci cand se are in vedere o abordare internationala. Totodata, consideram ca lucrarea poate prezenta interes si pentru profesionistii in operatiuni de comert exterior, atat pentru actualizarea cunostintelor privind mecanismele tranzactio...
Editura 

ECONOMICA

60,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a
Sistemul marketingului international reprezinta o abordare moderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatii intregului marketing destinat pietelor internationale. Mediul international face obiectul a doua capitole in care sunt tratate conceptele, continutul, structura si problemele specifice ale macromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificarii clientilor prin segmentare. Cercetarea de marketing international este axata pe procese si metode specifice.ISBN: 978-973-709-418-...
Editura 

ECONOMICA

48,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Trade Finance. Finantarea comertului
Dupa cum se cunoaste, pana in 1989, comertul exterior in Romania a constituit monopol de stat si s-a derulat exclusiv prin Banca Romana de Comert Exterior – ca institutie specializata a statului, care a continuat sa functioneze ca banca comerciala – societate pe actiuni, pana in anul 1999, cand, datorita problemelor grave cu care se confrunta, a fost preluata pe baza de fuziune prin absorbire, conform OUG nr. 39/1999, de Banca Comerciala Romana S.A.Celelalte societati bancare romanes...
Editura 

ECONOMICA

28,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Preturi, echilibru concurential si bunastare sociala
ISBN: 973-590-370-9An aparitie: 2001Nr. de pagini: 336Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

15,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing International. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia I
27,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare