Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Psihologia reclamei si a consumatorului.  Volumul I: Psihologia consumatorului
Dragos Iliescu si Dan Petre contureaza portretul complex al consumatorului - consumatorul ascuns in fiecare dintre noi -, pornind de la actul de cumparare, cu mecanismele psihologice pe care acesta le implica, si sfirsind cu actul de consum propriu-zis, care vine sa-l confirme sau, dimpotriva, sa-l infirme pe primul. Psihologia consumatorului este cel dintii volum al unei lucrari de pionierat in spatiul autohton - Psihologia reclamei si a consumatorului -, care imbina acumularile teoretice, ...
Editura 

COMUNICARE

23,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Psihologia reclamei si a consumatorului. Volumul II: Psihologia reclamei
Psihologia reclamei este cel de-al doilea volum al lucrarii Psihologia reclamei si a consumatorului, o carte care deschide drumul cercetarii in acest cimp disciplinar inca neexplorat la noi. In aceasta lucrare, sint analizate metodele prin care publicitatea, ca domeniu teoretic, uzeaza de mecansime vizuale, de marketing, culturale, emotionale etc. pentru a sensibiliza consumatorul si a-l determina sa intre in jocul comunicarii publicitare. Perceptie constienta si perceptie inconstienta ::...
Editura 

COMUNICARE

20,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Despre brand
Traducere: Stefan Liute Postfata: Stefan Liute Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guiness, Renault sau Volkswagen. Despre brand este un studiu care ofera o viziune lucida, aplicata, asupra mecanismelor de creare a brandurilor, elaborata de insusi ar...
Editura 

COMUNICARE

20,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare