Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Un alt mod de a invata marketing
Aceasta lucrare isi propune sa ofere o introspectie stimulativa in domeniul marketingului fiind destinata studentilor, masteranzilor dar si celor interesati sa dobandeasca notiuni generale in acest domeniu distinct al teoriei si practicii economice. Natura practica a textului are ca scop asigurarea unor notiuni generale privind marketingul si stimularea procesului de studiu pentru toti cei care doresc sa se implice in diferite activitati de marketing. Intentia lucrarii este sa exploreze conexiu...
Comunicare Politica, Marketing Electoral si Administratie Publica
-25%
Comunicarea este cel mai adesea definita ca reprezentand relatiile de interactiune, de socializare primara ce iau nastere intre doi sau mai multi indivizi. Chiar daca, la o prima vedere, astfel de aspecte par simpliste si aferente cunoasterii comune, intregul proces al comunicarii necesita o dezbatere mult mai ampla. Un bun inceput cat priveste o astfel de teoretizare o reprezinta aceasta lucrare, scopul ei mediat fiind acela de a ajuta la rafinarea pe cat posibil a artei comunicarii in majorita...
Multimedia in activitatea didactica
-25%
Daca este sa analizam din punct de vedere etimologic, educatia vine din latinescul educo-educare, care inseamna a alimenta, a creste - plante sau animale. Avand intelesuri asemanatoare intalnim la francezi, in secolul al XVI-lea, termenul education, din care va deriva si cel romanesc, educatie. Acesta mai poate sa fie dedus si din termenul latinesc educo - educare care inseamna: a duce, a conduce, a scoate. Se considera ca ambele traiecte etimologice sunt corecte. A educa inseamna a cultiva cur...
Marketing social
-20%
Cursul de Marketing social se adreseaza in principal masteranzilor, licentiati in diferite domenii. Prezentul material isi propune familiarizarea acestora cu conceptele fundamentale de marketing, cum ar fi consumatorul, mix-ul de marketing, strategia de marketing, responsabilitatea sociala a corporatiei s.a., dar si cu notiuni putin mai complexe din aria cercetarilor de marketing. Filozofia principala pe baza careia a fost construita aceasta disciplina este ca orice companie nu opereaza numai pe...
Economie in servicii
-20%
Cartea de fata, rodul unei munci intr-o echipa foarte tanara, este un demers meritoriu intr-un domeniu in care se comenteaza mult, dar se realizeaza putin, cel al serviciilor. Economia romaneasca nu are inca antreprenori pe masura provocarilor generate de nevoile tot mai exigente ale consumatorilor de servicii, persoane fizice sau persoane juridice. Este sectorul intangibilului, unde lipsa de flexibilitate, de adaptabilitate la dinamica nevoilor consumatorului este aspru sanctionata de raspunsu...
Rolul negocierii in afacerile internationale. Editia a II-a, revazuta si adaugita.
-25%
Faptul ca viata social-economica si politica contemporana a devenit din ce in ce mai complexa, fapt oglindit si in intensificarea fara precedent a participarii statelor lumii la schimburile comerciale internationale impune intensificarea preocuparilor la nivel mondial pentru asigurarea prin dialog si conlucrare, prin negociere, a unui context propice de desfasurare, atat a relatiilor economice dintre state, cat si a celor dintre organizatiile economice prezente pe piata internationala, pe baza u...
Teste - Grila pentru examenul de licenta la specializarea economia comertului, turismului si serviciilor
Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir” a fost acreditata prin Legea nr. 238/23.04.2002 devenind parte componenta a Sistemului National de invatamant superior. Universitatea noastra a obtinut consecutiv, ultima data in 2015, calificativul „grad de incredere ridicat” in urma evaluarii institutionale din partea Agentiei Romane de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Superior. Facultatea de Management Turistic si Comercial din cadrul Universitatii Crestine Dimitrie Can...
Marketing international
-20%
Dupa ani de preocupari in sfera marketingului, am ajuns la concluzia ca marketingul, ca domeniu stiintific si set de activitati puse in slujba celui care le finanteaza, se bazeaza pe aceleasi legitati, principii, metode si instrumente, indiferent de piata spre care este orientat - piata (in sensul cel mai larg) fiind nucleul in jurul caruia graviteaza ansamblul preocuparile sale. Toate acestea dau continut asa-numitului „Marketing general” - caruia nu-i excede absolut nimic din ceea ...
Marketing. Proiecte si teste grila
-25%
Bibliografie: Nedelea Alexandru-Mircea (2003), Marketing, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti. Nedelea Alexandru-Mircea (2006), Marketing in administratie publica, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti. Nedelea Alexandru-Mircea (coord.) (2008), Politici de Marketing, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti. Nedelea Alexandru-Mircea (2009), Marketing in exercitii – Aplicatii, studii de caz, teste, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti. Nedelea Alexandru-Mircea (2016...
Auditul in marketing - abordari conceptuale si operationale - Editia a II-a revazuta si adaugita
-25%
Fara indoiala, atunci cand cineva foloseste termenul de audit notorietatea spontana face ca asocierea realizata sa ne indrepte catre domeniul financiar-contabil. Putini cunosc faptul ca, inca din anul 1959, exista preocupari serioase pentru analizarea si imbunatatirea performantei activitatii de marketing, asa cum era definit pentru prima data auditul in marketing. Trecerea anilor si dezvoltarea intensiva a auditului de marketing a facut ca, in zilele noastre, sa asociem auditul de marketing cu ...
Teste-Grila pentru examenul de licenta la specializarea Marketing, cursuri de zi pentru studentii anului III - Valentina Zaharia
-25%
Facultatea de Marketing din cadrul Universitatii Crestine „Dimitrie Cantemir” organizeaza, incepand cu anul universitar 2016-2017, licenta pe plan local, ca urmare a obtinerii acreditarii dupa finalizarea a trei promotii de studenti, absolventi care au sustinut pana in prezent, examenul de licenta la Universitatea Valahia din Targoviste.Iata ca Facultatea de Marketing este in masura, din punct de vedere institutional, formal, procedural, sa ofere absolventilor sai intreg suportul pen...
Preturi si concurenta. Perspective interdisciplinare. Implicatii manageriale
Traditional, fundamentele conceptuale ale disciplinei „Preturi si Concurenta“ sunt identificate in cadrul Microeconomiei, aceasta fiind considerata chiar o „teorie a preturilor“ intrucat se preocupa de mecanismele de functionare a pietei si de formare a pretului de piata. Ansamblul modelelor si instrumentelor de analiza elaborate in cadrul Microeconomiei au ca suport paradigmatic ipotezele rationalitatii actorilor economici si caracterului perfect concurential al pietelor...