Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Tehnica platilor internationale
Lucrarea Tehnica platilor internationale este un manual universitar destinat celor interesati de specificul tranzactiilor comerciale internationale, in speta tehnica platilor, studenti si cursanti ai facultatilor economice, specialisti din sfera relatiilor economice internationale.Aceasta lucrare poate fi privita si ca suport bibliografic, alaturi de alte carti din literatura de specialitate, pentru o profesiune distincta: aceea de specialist in comertul exterior.Prezentul volum are mai multe ni...
Editura 

ECONOMICA

Sistemul vamal
Lucrarea „Sistemul vamal“ reprezinta, inainte de toate, un rezultat concret al proiectului TEMPUS- PHARE, finantat de Uniunea Europeana, „Centre de excelenta in domeniul procedurilor vamale“ (JEP 14394/1999), gestionat de Facultatea de Relatii Economice Internationale din Academia de Studii Economice, Bucuresti. Obligatie asumata in cadrul proiectului, publicarea acestui studiu vine sa raspunda unei necesitati actuale stringente: asigurarea de materiale de specialitate &n...
Editura 

ECONOMICA

Marketing. Teste grila
Pagini: 128 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Marketing, editia a II-a
Pagini: 328 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Marketing strategic competitiv. O abordare internationala
ISBN: 973-590-939-1Pagini: 288 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Marketing financiar-bancar
Marketing financiar-bancar, Antoaneta, Radoi Madalina. Anul aparitiei: 2009 Format 17x24 cm Nr. de pagini: 252
Editura 

ECONOMICA

International Trade And Finance
Autori: Dumitru G. Badea, Laura Novac ISBN: 709146-9 Pagini: 415 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Competitia pe piata si echilibrul economic
ISBN: 973-590-711-9 Pagini: 396 Format: X5(16.5x23.5cm)
Editura 

ECONOMICA

Comert international si politici comerciale contemporane, Volumul II, Teorii si doctrine privind comertul international
Autori: Nicolae Sută, Sultana Sută-Selejan ISBN: 973-590-762-3 (Vol. II) Pagini: 416 Format: X5(16.5x23.5cm)
Editura 

ECONOMICA

Comert international si politici comerciale contemporane, Volumul I, Comert international si politici comerciale
Autori: Nicolae Suta, Sultana Suta-Selejan ISBN: 973-590-761-5 (Vol. I) Pagini: 592 Format: X5(16.5x23.5cm)
Editura 

ECONOMICA

Bazele marketingului
ISBN: 973-590-943-X Pagini: 280 Format: X5(16.5x23.5cm)
Editura 

ECONOMICA

Dictionar de marketing si de afaceri
Nr.pagini:368 Anul aparitiei:2004 ISBN: 973-590-131-5
Editura 

ECONOMICA

Fundamentele stiintei marfurilor
Nr. pagini: 335 Anul aparitiei: 2004 ISBN: 709098-5
Editura 

ECONOMICA

Marketing international.De la traditional la global
Pagini: 576 Format: A4(19x25.5cm) Anul Aparitiei: 2004 ISBN: 973-590-343-1
Editura 

ECONOMICA

Bazele comertului
Nr.pagini:368 Anul aparitiei:2004 ISBN: 973-590-200-1
Editura 

ECONOMICA