Descriere -
[21160]
Jocul Montessori Sa vorbim in engleza reprezinta o metoda inovatoare si captivanta pentru a introduce copiii in lumea limbii engleze in primii ani ai copilariei. Inspirat de materialele educative create de Maria Montessori, acest joc ofera un mediu de invatare adaptat nevoilor si capacitatilor copiilor in dezvoltare.
Creierul copilului asimileaza in mod natural stimulii din mediul extern, iar la aceasta varsta, copiii sunt capabili sa invete mai multe limbi daca acestea sunt utilizate in mediul lor. In plus, jocul este un instrument util pentru primele activitati de clasificare.
Utilizand metode Montessori si principii de invatare bazate pe joc, copiii sunt implicati intr-o varietate de activitati interactive si educative, menite sa dezvolte abilitatile lor lingvistice si cognitive. Prin joc, copiii sunt incurajati sa experimenteze activitati de clasificare si categorizare, dezvoltandu-si astfel gandirea logica si intelegerea lumii inconjuratoare.
Jocul Montessori Sa vorbim in engleza ofera un mediu sigur si stimulant, unde copiii pot explora si descoperi limba engleza prin activitati adaptate varstei si intereselor lor. Materialele educationale sunt concepute pentru a stimula imaginatia si creativitatea, incurajand copiii sa vorbeasca si sa comunice in limba engleza.
Echipele de educatori specializati in metodologia Montessori si invatarea timpurie a limbilor straine ofera ghidare si sustinere individualizata fiecarui copil, asigurandu-se ca fiecare experienta de invatare este adaptata nevoilor si ritmurilor lor individuale.
Cu Jocul Montessori Sa vorbim in engleza, copiii se bucura de o experienta de invatare holistica, care incurajeaza dezvoltarea abilitatilor lingvistice, cognitive si sociale, pregatindu-i pentru o viata plina de oportunitati intr-o lume globalizata. Copiii vor invata o multime de cuvinte intr-un mod distractiv si eficient!
Continutul jocului:
36 carduri cu imagini si denumiri si animale,
·6 planse ilustrate cu piese detasabile
Varsta recomandata: 4-7 ani
Cum se joaca:
Pentru inceput, este important sa gasiti un loc linistit in casa, unde copilul sa aiba cat mai putine distrageri si sa va asezati impreuna pentru a juca.
Prima activitate este cea cu cardurile cu imagini si denumiri ale animalelor. Luati cateva carduri, observati impreuna ilustratiile si cititi cuvintele, astfel incat copilul sa le poata repeta.
Dupa ce a exersat cu cardurile, copilul poate continua jocul cu piesele detasabile de planse. Dupa ce toate piesele sunt scoase si amestecate, copilul ia cate una si o potriveste in locul corect, langa imaginea corespunzatoare. Este important ca la inceput sa fie ghidat, asigurandu-va ca asculta din nou sunetul cuvantului. Odata ce devine familiarizat cu materialul, va putea juca independent.
La finalul activitatii, copilul poate realiza o autoevaluare folosind cardurile cu denumiri: le poate alinia cu plansele si compara imaginile si cuvintele pentru a verifica daca exista greseli.
Materialul inclus in joc ii permite copilului sa efectueze activitati de clasificare. Plansele ilustrate reprezinta sase medii diferite: savana, jungla, ferma, padurea, marea si regiunile polare (Arctica si Antarctica). Acestea pot fi folosite pentru a clasifica animalele in functie de habitatul lor. Astfel, copilul va invata ca leul traieste in savana alaturi de zebra si elefant, ca la ferma se gasesc animale precum vaci si oi, iar in regiunile polare reci traiesc ursii polari si pinguinii.
Desigur, jocul poate continua prin propunerea altor tipuri de activitati de clasificare, cum ar fi clasificarea dupa culoare, numarul de picioare sau tipul de hrana pe care o consuma animalele.