Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Strategii de rezolvare a problemelor de matematica la clasele I-IV - Maria, Alixandroaea

Strategii de rezolvare a problemelor de matematica la clasele I-IV

Editura ROVIMED


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 5.5/7 (4 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Strategii de rezolvare a problemelor de matematica la clasele I-IV

Notiunea de problema, ca moment initial al activitatii de gandire, este una din notiunile fundamentale ce strabate aproape intreaga psihologie a gandirii. Acolo unde nu exista o problema sau o intrebare, o sarcina sau o dificultate, unde nimic nu trebuie cautat si rezolvat, acolo lipseste finalitatea gandirii.
De regula, in cadrul problemei se evidentiaza conditiile, adica ansamblul obiectelor existente, reglementate prin anumite relatii si cerinte care indica ce anume trebuie cautat in conditiile date. Necunoscuta vizata prin cerintele problemei nu apare evident si nemijlocit in sistemul de conditii, dar se presupune ca, sub forma camuflata ?implicita? ea este continuta in acest sistem, putand fi descoperita prin analiza sistemului respectiv de obiecte si punerea in noi relatii a elementelor sale. Conditiile pedagogice care trebuie sa le indeplineasca problema sunt: sa aiba sens si sa fie adresata in cel mai oportun moment din punct de vedere al elevului; sa tina seama de cunostintele insusite anterior de elev; sa trezeasca interesul, sa fie clar enuntata; sa solicite efort din partea elevului.
Pedagogul matematician G.POLYA considera ca scopul predarii matematicii de a-i face pe tineri sa gandeasca si mijlocul il reprezinta rezolvarea de catre elevi a problemelor care cer un anumit grad de creatie, de nerutinare .
R. Gagne arata ca rezolvarea de probleme poate fi privita ca un proces prin care elevul descopera problema ca o combinatie de reguli invatate anterior si o poate aplica pentru a ajunge la o solutie referitoare la o noua situatie problematica.

Anul aparitiei : 2010
Nr.pagini: 160

Cartea "Strategii de rezolvare a problemelor de matematica la clasele I-IV ". face parte din categoria carti >> Culegeri si auxiliare scolare - Matematica - Matematica generala a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Maria, Alixandroaea si a fost publicata la Editura ROVIMED Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ROVIMED

Editura ROVIMED. Carti de la editura ROVIMED

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.