Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Pozitionarea - lupta pentru un loc in mintea ta - Ries, Al

Pozitionarea - lupta pentru un loc in mintea ta

Editura BRANDBUILDERS

Autor: Ries, Al

Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 3.0/7 (7 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Pozitionarea - lupta pentru un loc in mintea ta

"Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea."

SPENCER JOHNSON, autor al cartii "Who moved my cheese?" si couautor al cartii "Manager pentru un minut"

Pozitionarea este primul concept care abordeaza problema comunicarii intr-o societate care comunica excesiv. Popularizat de mai bine de trei decenii, conceptul autorilor Al Ries si Jack Trout a facut cariera in lumea businessului inca de la publicarea in revista Advertising Age a primelor articole pe aceasta tema. Pozitionarea propune o metoda revolutionara in incercarea de a-ti crea o "pozitie" in mintea unui potential client.

Nu exista nici un demers in marketing care sa poata demara fara pozitionare. Aflata in stransa legatura cu cei patru 4 - Produs, Pret, Plasament si Promovare - si influentandu-I pe rand, Pozitionarea este "un puternic instrument care creeaza si mentine diferente reale la nivelul pietei de desfacere". (Philip Kotler) Tocmai de aceea Volvo a devenit dintr-un brand suedez obisnuit un mare brand international, Haagen Dazs cea mai scumpa inghetata din lume, L'eggs - cel
mai vandut brand de ciorapi de dama din America iar Little Caesars lantul de
pizerii cu cea mai rapida crestere.
Pozitionarea este un concept care a schimbat natura advertisingului. "Un concept atat de simplu - spun autorii lui - incat oamenii au dificultati in a intelege natura eficacitatii sale." Un concept aplicabil nu doar produselor, serviciilor sau corporatiilor ci si bisericii, politicienilor si chiar tie ca persoana.
Pozitionarea nu este ceea ce faci cu un produs ci ceea ce creezi in mintea beneficiarului produsului respectiv. Nu vei reusi sa pozitionezi un produs doar cheltuind imense bugete de marketing si advertising. Pozitionarea acestuia se bazeaza mai intai de toate pe acceptarea de catre publicul tau a pozitiei pe care vrei s-o oferi produsului. Prin urmare, cand pozitionezi, batalia se duce la nivelul mintii consumatorului si nu la nivelul produsului.

ISBN 973-86481-3-0

Detalii produs

Cartea "Pozitionarea - lupta pentru un loc in mintea ta ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Ries, Al si a fost publicata la Editura BRANDBUILDERS Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Referinte despre Pozitionarea - lupta pentru un loc in mintea ta

Imi incep recenzia prin a spune ca Pozitionarea m-a dezamagit. Poate ca aveam asteptari prea mari de la o carte ce mie mi s-a parut bunicica, si doar atat. Aveam si motive sa ma astept la mai multe: Al Ries si Jack Trout sunt printre cei mai cunoscuti strategi de marketing, in momentul de fata, au scris carti cu adevarat bune, cum ar fi Cele 22 legi imuabile ale brandingului sau Focus; prefata editiei pe care am citit-o este scrisa de nimeni altul decat Philip Kotler, marketerul care a influentat cel mai mult evolutia disciplinei in ultimele decenii. In plus cartea este un bestseller care s-a vandut, asa cum scrie si pe coperta, in peste 1 milion de exemplare.

Pozitionarea ar fi putut fi o carte bine structurata daca autorii ar fi avut ce sa structureze.....

Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.