Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Marketingul micilor afaceri - Dogaru, Mihaela-Mirela

-25%
Marketingul micilor afaceri

Editura UNIVERSITARA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 29.06 - Luni, 30.06
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Miercuri, 02.07 - Joi, 03.07
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 29.06 - Luni, 30.06
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 30.06 - Marți, 01.07
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Miercuri, 02.07 - Joi, 03.07
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 3.6/7 (7 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
PRP: 15,00 Lei 11,25 Lei economisesti: 3.75 Lei
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Descriere - Marketingul micilor afaceri

In actuala economie afacerile de succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului:
-    Marketing intern in curs de desfasurare;
-    Marketing direct pe termen scurt;
-    Mass-Media pe termen lung.
De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza.
-    Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali;
-    Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor;
-    In productie;
-    In domeniul standardizarii;
-    In domeniul logistic - distributie;
-    Promovarea acestor produse la locul potrivit si in timpul potrivit.
 
Partea integrata a marketingului este data de monitorizarea nevoilor inainte si dupa procesul vanzare si adaptare a produselor si serviciilor in evolutia de realizarea a obiectivelor de afaceri. IMM-urile vad marketingul ca un proces care asigura o anumita cota de piata.
Desi importanta sectorului IMM si a sectorului informal este recunoscuta la nivel international, definirea unui IMM este o sarcina dificila, deoarece fiecare tara are o definitie proprie. Nu exista o definitie unica, uniform acceptata a unei firme mici (Storey, 1994). Intreprinderile difera in ceea ce priveste nivelul de capitalizare, de vanzari si de ocupare a fortei de munca. Prin urmare, definitiile care utilizeaza masuri de dimensiune (de exemplu, numarul de angajati, cifra de afaceri, rentabilitatea si valoarea neta) atunci cand sunt aplicate unui sector ar putea conduce la clasificarea tuturor firmelor ca fiind mici, in timp ce aceeasi definitie a dimensiunilor atunci cand este aplicata unui alt sector ar putea duce la un rezultat diferit. 

Detalii produs

Nr. pagini: 120

Anul aparitiei: 2017

in colectia STIINTE ECONOMICE Cartea "Marketingul micilor afaceri ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Dogaru, Mihaela-Mirela si a fost publicata la Editura UNIVERSITARA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti din colectia STIINTE ECONOMICE

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.