Descriere - Marketingul bancar modern
Lucrarea isi propune sa puncteze principalele evolutii ale sistemului bancar romanesc, in contextul dezvoltarilor internationale, iar pe de alta parte sa fotografieze in cele mai mici detalii anatomia produselor bancare si a interactiunii acestora cu piata, cu marele public.Ofera o incadrare complexa a marketingului modern in managementul strategic bancar, cuprinzand si fotografii detaliate ale elementelor componente ale mixului de marketing bancar: produs, pret, promovare, distributie.
Nr pagini: 232
Anul aparitiei: 2007
Cartea "Marketingul bancar modern ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Odobescu, Emanuel si a fost publicata la Editura SIGMA
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.