Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Marketing cultural - Badin, Andrei L

Strategii de marketing in serviciile culturale

-25%
Marketing cultural

Editura UNIVERSITARA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 11.07 - Sâmbătă, 12.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 11.07 - Sâmbătă, 12.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 12.07 - Duminică, 13.07
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Luni, 14.07 - Marți, 15.07
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 6.6/7 (30 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
PRP: 40,00 Lei 30,00 Lei economisesti: 10 Lei
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Descriere - Marketing cultural

Strategii de marketing in serviciile culturale

Marketingul cultural, domeniu in plina expansiune in contextul dezvoltarii industriei creative, are la dispozitie, prin aceasta teza, importante resurse stiintifice teoretice si practice, care completeaza golurile de cunoastere in acest sector si contribuie la identificarea unui instrumentar specific si adaptat de lucru. Lucrarea pune la dispozitia cercetatorilor o revizie critica a literaturii de specialitate si o incadrare teoretica riguroasa a sectorului studiat, bazata pe asemanarile care includ domeniul in sfera mai larga a marketingului sectorial al serviciilor, precum si pe particularitatile care-i asigura identitate proprie. Trei tipuri de cercetari complexe (exploratorie, calitativa si cantitativa), au permis identificarea operatorilor din sectorul artelor spectacolului din Bucuresti si evaluarea modului in care acestia utilizeaza elementele mixului de marketing in dialog cu segmentele-tinta carora li se adreseaza. Rezultatele acestor studii, validate prin multiple metode stiintifice, au stat la baza realizarii unui model conceptual de cercetare, care permite evaluarea unor elemente dominate de variabile subiective, respectiv satisfactia consumatorilor, si factorii care influenteaza perceptia legata de calitatea serviciilor prestate. Teza propune un ghid structurat de practici, adresat profesionistilor de marketing, ofera date cu privire la categoriile de public interesate de consumul produselor culturale, exploreaza motivatiile si preferintele lor si permit, indirect, o privire asupra nivelului de profesionalizare a breslei in cel mai important centru economic si cultural al tarii. Rezultatele acestei cercetari au relevanta pentru dezvoltarea marketingului sectorial si pentru construirea identitatii unui domeniu asociat pana nu demult cu marketingul serviciilor sportive. Aceste rezultate apar intr-un moment oportun, pe de-o parte pentru ca nu exista in mediul academic o preocupare constanta pentru explorarea sectorului industriilor creative, dar, mai ales, pentru ca reprezinta un important punct de referinta intr-o perioada care anunta transformari substantiale ale sectorului, aparute sub presiunea unor factori externi pozitivi si negativi, de la dezvoltarea tehnologica la noile exercitii de practica impuse de pandemie si recesiune.

 

Anul aparitiei: 2021
Numar pagini: 224
Format: 13x20

Detalii produs

Cartea "Marketing cultural ". Strategii De Marketing In Serviciile Culturale face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Badin, Andrei L si a fost publicata la Editura UNIVERSITARA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.