Descriere - Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente
Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente este o carte redactata pe baza teoriilor clasice din literatura de specialitate, a tehnicilor folosite in prezent in domeniu si bazandu-se pe exemple reale de pe piata romaneasca.
Concluziile cartii imbina teoria si practica, pentru o buna intelegere a domeniului si o aprofundare riguroasa a formelor acestuia.
Cartea sintetizeaza, pe baza lecturilor si experientei autoarei, principalele elemente teoretice si noutati cu un insemnat potential practic, intr-o varianta adaptata specificului pietei romanesti.
Manualul se adreseaza studentilor din cadrul facultatilor de management, marketing, comunicare si PR, dar si managerilor, intreprinzatorilor si specialistilor din marketing si publicitate.
Autor: Pinzaru Florina
Data aparitiei: 27 Noi 2009
Nr pagini : 136
Cartea "Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Florina, Pinzaru si a fost publicata la Editura C.H.BECK
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.