Descriere - Managementul calitatii organizatiilor
Concepte. Componente. Structuri
[...] obiectivul pe care cauta sa-l atinga cartea "Managementul Calitatii Organizatiilor": contributia la clarificarea si intelegerea calitatii si a managementului calitatii de la inceputul istoriei lor pana in secolul al XXI-lea si de la abordarea filosofica pana la aplicarea practica de astazi.
In primele 3 capitole este prezentat modul in care calitatea a fost inteleasa si realizata in cadrul culturilor din intreaga lume si in parcursul istoriei inainte de a fi definiti ca o parte integranta a ingineriei si afacerilor; modul cum calitatea a intrat pe taramul afacerilor si cum, pe parcursul secolului XX, organizatiile si-au imbunatatit intelegerea si capacitatea de a gestiona calitatea la locul de munca. De asemenea, vor fi prezentate numeroasele definitii si concepte ale managementului calitatii si contributiile leader-ilor calitatii la succesul activitatilor organizatiilor.
In urmatoarele 8 capitole, sunt prezentate conceptele fundamentale, componentele si metodele managementului calitatii, inclusiv planificarea, controlul, imbunatatirea, asigurarea calitatii, standardele ISO 9000, sistemele de calitate si multe altele.
Din toate aceste perspective, cartea este proiectata pentru a oferi o imagine de ansamblu a elementelor cheie, contextul istoric si dezbaterile curente importante din domeniul managementului calitatii. Cartea isi propune sa ofere o imagine coerenta a principiilor care stau la baza managementului calitatii si a modului in care acestea sunt legate cu aplicarea practica a acestor principii. - Autoarea