Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Managementul calitatii organizatiilor - Sitnikov, Catalina

Concepte. Componente. Structuri

Managementul calitatii organizatiilor

Editura PRO UNIVERSITARIA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 17.07 - Vineri, 18.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Duminică, 20.07 - Luni, 21.07
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 17.07 - Vineri, 18.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 18.07 - Sâmbătă, 19.07
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Duminică, 20.07 - Luni, 21.07
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 7 zile lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 7 zile lucratoare

Descriere - Managementul calitatii organizatiilor

Concepte. Componente. Structuri

[...] obiectivul pe care cauta sa-l atinga cartea "Managementul Calitatii Organizatiilor": contributia la clarificarea si intelegerea calitatii si a managementului calitatii de la inceputul istoriei lor pana in secolul al XXI-lea si de la abordarea filosofica pana la aplicarea practica de astazi.

In primele 3 capitole este prezentat modul in care calitatea a fost inteleasa si realizata in cadrul culturilor din intreaga lume si in parcursul istoriei inainte de a fi definiti ca o parte integranta a ingineriei si afacerilor; modul cum calitatea a intrat pe taramul afacerilor si cum, pe parcursul secolului XX, organizatiile si-au imbunatatit intelegerea si capacitatea de a gestiona calitatea la locul de munca. De asemenea, vor fi prezentate numeroasele definitii si concepte ale managementului calitatii si contributiile leader-ilor calitatii la succesul activitatilor organizatiilor.

In urmatoarele 8 capitole, sunt prezentate conceptele fundamentale, componentele si metodele managementului calitatii, inclusiv planificarea, controlul, imbunatatirea, asigurarea calitatii, standardele ISO 9000, sistemele de calitate si multe altele.

Din toate aceste perspective, cartea este proiectata pentru a oferi o imagine de ansamblu a elementelor cheie, contextul istoric si dezbaterile curente importante din domeniul managementului calitatii. Cartea isi propune sa ofere o imagine coerenta a principiilor care stau la baza managementului calitatii si a modului in care acestea sunt legate cu aplicarea practica a acestor principii. - Autoarea

Detalii produs

Nr. pagini: 494

Format: 17x24

Cartea "Managementul calitatii organizatiilor ". Concepte. Componente. Structuri face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Management a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Sitnikov, Catalina si a fost publicata la Editura PRO UNIVERSITARIA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.