Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Emotionomics. Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor - Hill, Dan

Emotionomics. Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor

Editura PUBLICA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 4.0/7 (2 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Emotionomics. Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor



Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie.

Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si afacerile in secolul XXI. In Emotionomics, face o analiza concisa a acelor idei din psihologie si psihiatrie care explica modul nostru de functionare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micsorata distanta dintre a spune si a simti. Codul emotional, odata stapanit, ofera cheia pentru o mai buna gestionare a dinamicii care determina vanzarile si productivitatea unei companii.

"Se stie ca sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul si instrumentele necesare pentru a surprinde si a le masura semnalele si impactul emotional. Cititi aceasta carte pentru ca urmatoarea campanie de piata pe care o organizati sa se concretizeze intr-un volum mare de vanzari." Philip Kotler

"Pregatiti-va pentru o calatorie senzationala. In aceasta incursiune fascinanta in realitatea lumii de azi, Dan Hill va poarta de la expresiile faciale la semnele de circulatie. Veti descoperi ceva interesant pe fiecare pagina." Seth Godin

"Intr-o lume in care apar concomitent o multime de produse si servicii, castiga cele care ne provoaca o reactie emotionala pozitiva. Emotionomics ne ajuta sa intelegem mai bine marea provocare a vietii si a lumii afacerilor: mintea omeneasca." Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrarii A New Brand World

"Emotionomics este cea mai dinamica si patrunzatoare carte despre raportul dintre psihologia emotiilor, neurologie, endocrinologie cu vanzarile si marketingul." Richard Boyatzis, profesor de psihologie si comportament organizational, Western Reserve University




Numar pagini:504
Format:14.5*20.5 cm
Anul aparitiei: 2010
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:

Emotionomics. Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor

Detalii produs

Cartea "Emotionomics. Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Hill, Dan si a fost publicata la Editura PUBLICA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.