Descriere - Economia mass-media
O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decit unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sint ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atit romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cit si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor.
Din cuprins:
Industriile culturale • Logici de productie si modele de afaceri • Politicile media si interesul public • Politica editoriala si crearea de valoare • Promovarea care sustine si promovarea care distruge produsul jurnalistic • Glosar de media planning si de cercetare a audientei
ANUL APARITIEI: 2012
NUMAR PAGINI: 224
FORMAT: 160x235
Cartea "Economia mass-media ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Radu, Raluca-Nicoleta si a fost publicata la Editura POLIROM
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.