Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Cum gindesc consumatorii - Zaltman, Gerald

Cum gindesc consumatorii

Editura POLIROM


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 10 zile lucratoare.
Apreciere: 2.0/7 (4 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 10 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Cum gindesc consumatorii

In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori. Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea "diagramelor de consens”. Avind la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.


Cuprins:
Sa intelegem ce se intimpla la nivel mental. Inconstientul cognitiv al consumatorilor • Cum sa "citim” gindirea pietei. Utilizarea diagramelor de consens • Puterea fragila a memoriei • Marcile si povestile lor • Stimulente pentru gindirea creativa


ANUL APARITIEI:      2007
NUMAR PAGINI:     456
FORMAT:     130x200

Detalii produs

Cartea "Cum gindesc consumatorii ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Management a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Zaltman, Gerald si a fost publicata la Editura POLIROM Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura POLIROM

Editura Polirom este o editura din Romania fondata în 1995, avand sediul central la Iasi. Primul titlu a fost cartea lui Adrian Marino, Pentru Europa. Integrarea Romaniei. Aspecte ideologice si culturale dar portofoliul editurii se concretizeaza acum în 35 de domenii editoriale si peste 55 de serii si colectii. In primul an au aparut 15 titluri si s-a ajuns la peste 5500.

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.