Descriere - Cum gindesc consumatorii
In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori. Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea "diagramelor de consens”. Avind la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.
Cuprins:
Sa intelegem ce se intimpla la nivel mental. Inconstientul cognitiv al consumatorilor • Cum sa "citim” gindirea pietei. Utilizarea diagramelor de consens • Puterea fragila a memoriei • Marcile si povestile lor • Stimulente pentru gindirea creativa
ANUL APARITIEI: 2007
NUMAR PAGINI: 456
FORMAT: 130x200
Cartea "Cum gindesc consumatorii ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Zaltman, Gerald si a fost publicata la Editura POLIROM
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.