Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Comunicarea si negocierea in afaceri - esenta succesului antreprenorial - Popescu, Manoela

Comunicarea si negocierea in afaceri - esenta succesului antreprenorial

Editura PRO UNIVERSITARIA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 7 zile lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 7 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Comunicarea si negocierea in afaceri - esenta succesului antreprenorial

Afacerea reprezinta sursa principala de putere si de influenta dintr-o societate, dar, in acelasi timp, si cea mai puternica forta a schimbarilor sociale. Privita ca un sistem de actiuni si nevoi ale indivizilor implicati si a evolutiei acesteia in concordanta cu schimbarile permanente ale mediului (atat economic, cat mai ales social), afacerea reuneste ansamblul reusitelor intreprinderilor, indivizilor, membri organizationali. De-a lungul timpului, viziunea asupra entitatii socio-economice s-a schimbat permanent, generand aparitia si evolutia teoriilor si modelelor ce guverneaza acest concept, in incercarea evidenta de a identifica factorii determinanti si modelele de succes.

Cunoscut fiind faptul ca orice entitate se infiinteaza pentru a obtine succes, indiferent de domeniul de activitate, de context sau de sistemul in care apar si se manifesta. Mai mult decat atat, trebuie remarcat faptul ca afacerea nu este doar un raspuns tehnic la problemele tehnico-economice cu care se confrunta in cadrul mediului sau de actiune, ci si un instrument cultural de abordare a problemei umane, a structurarii si regularizarii cooperarii conflictuale a participantilor.

Antreprenoriatul, caracteristica comportamentala a unei entitati, reprezinta un mod de viata. Teoriile firmei relevand faptul ca toti indivizii pot fi considerati antreprenori, datorita modului de a actiona, de a intreprinde ceva si de a persevera in demersul lor. De altfel, antreprenoriatul are legatura cu schimbarea, cu inovarea si creativitatea, fiind necesar pentru asigurarea competitivitatii si succesului entitatilor fizice si juridice. Se afirma ca antreprenoriatul este o problema de alegere. Conceptul de intreprinzator sau antreprenor fiind legat de cunostinte, informatii relevante, flexibilitate, adaptare, creare de conditii si oportunitati in speranta asigurarii unei competitivitati reale.

Detalii produs

Nr. pagini: 398

Format: Academic

Anul aparitiei: 2013

Cartea "Comunicarea si negocierea in afaceri - esenta succesului antreprenorial ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Management a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Popescu, Manoela si a fost publicata la Editura PRO UNIVERSITARIA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.