Descriere - Comunicarea in marketing - Editia a II-a, revazuta si adaugita
Cuprins:
Introducere (p9)
Capitolul 1 - Comunicarea in marketing si politica globala a organiatiei (p11)
Capitolul 2- Fundamentele teoriei si practicii comunicarii in marketing (p71)
Capitolul 3 - Proiectarea si implementarea strategiei de comunicatie a organizatiei (p169)
Capitolul 4 - Comunicarea in marketing si organizatia romaneasca in perioada actuala (p225)
Anexe (p249
Bibliografie (p265)
Descriere:
Lucrarea de fata isi propune sa realizeze o incursiune in lumea comunicatiilor de marketing, cu scopul de a prezenta si, acolo unde este cazul, de a clarifica, principalele concepte, teorii si tehnici cu care opereaza cei ce activeaza in acest domeniu, precum si coordonatele strategice care orienteaza demersurile comunicationale ale organizatiilor.
Aceasta a doua editie a lucrarii vine cu o serie de completari, mai ales in zona tehnicilor de comunicare specifice marketingului, si ofera, totodata prin, numeroase exemplificari, o imagine de ansamblu asupra modului in care notiunile teoretice se regasesc in practica, pe piata romaneasca.
Numar pagini:271