Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Cercetarea practica de marketing (O noua editie a unei lucrari fundamentale) - Datculescu, Petre

Cercetarea practica de marketing (O noua editie a unei lucrari fundamentale)

Editura BRANDBUILDERS


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 3.9/7 (7 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Cercetarea practica de marketing (O noua editie a unei lucrari fundamentale)

Aceasta lucrare de referinta contine o ampla trecere in revista a modalitatilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic si operational.Printre caracteristicile exceptionale ale cartii se numara:

- Orientarea practica
- Abordarea in detaliu a metodologiei
- Conectarea stransa a cercetarii la problema concreta de marketing
- Modalitati extinse de analiza
- Un registru bogat de metode de masurare, procedee de esantionare si tehnici statistice, explicate simplu si oferite "gata pentru a fi folosite”Petre Datculescu este doctor in psihologie, consultant de marketing si director al institutului privat IRSOP Market Research & Consulting, intemeiat in 1990.

Aceasta carte este editia a doua a lucrarii "Cercetarea de Marketing" publicata de autor la editura Brandbuilders in 2006.

Cartea a fost revazuta, adaugita tematic si suplimentata substantial cu in formatie practica aplicativa. Acesta este motivul pentru care titlul cartii a fost schimbat in "Cercetarea Practica de Marketing".

De ce o noua carte despre cercetare? Ce avantaje aduce in plus noua lucrare? Primul obiectiv al cartii si indeosebi al actualei editii este apropierea mai mare a cercetarii de marketingul strategic si operational. Am folosit o abordare care mareste atat vizibilitatea, cat si valoarea legaturii dintre cercetare si activitatea practica de marketing.
Mai precis:

- Modelele de cercetare sunt prezentate pornind de la obiectivele de marketing pe care trebuie sa le serveasca si nu de la teoria si practica cer cetarii stiintifice.
 

- Directiile si modalitatile de cercetare sunt analizate in cadrul activitatilor pe care le desfasoara marketingul in elaborarea strategiei de piata si in gestionarea mixului de marketing: produsul, pretul, distributia si promovarea.

- In prezentarea cercetarilor, un accent special este pus pe modul in care problema
specifi ca de marketing dicteaza modalitatea specifica de abordare.

- Astfel, rezulta in mod clar ca metodele nu au aplicabilitate universala si trebuie alese
in stricta concordanta cu natura problemei cercetate.

- Al doilea obiectiv al cartii este sa completeze informatia academica din domeniul
cercetarii de marketing cu solutii si recomandari practice pentru realizarea
cercetarilor in cadrul marketingului real.

- Al treilea obiectiv este surprinderea evolutiilor noi. In cei 6 ani care s-au scurs de la editia precedenta, in cercetarea aplicativa de marketing au aparut domenii noi, ca de pilda cercetarea functionalitatii site-urilor web, a crescut importanta marketingului social, s-au dezvoltat tehnologiile de cercetare baza te pe internet.



Actuala editie incearca sa reflecte aceste evolutii.


Dimensiune carte: 16,5x23,5x 4,5cm
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 814
Cartea "Cercetarea practica de marketing (O noua editie a unei lucrari fundamentale) ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Datculescu, Petre si a fost publicata la Editura BRANDBUILDERS Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.