Descriere - Cercetarea practica de marketing (O noua editie a unei lucrari fundamentale)
Aceasta lucrare de referinta contine o ampla trecere in revista a modalitatilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic si operational.Printre caracteristicile exceptionale ale cartii se numara:
- Orientarea practica
- Abordarea in detaliu a metodologiei
- Conectarea stransa a cercetarii la problema concreta de marketing
- Modalitati extinse de analiza
- Un registru bogat de metode de masurare, procedee de esantionare si tehnici statistice, explicate simplu si oferite "gata pentru a fi folosite”Petre Datculescu este doctor in psihologie, consultant de marketing si director al institutului privat IRSOP Market Research & Consulting, intemeiat in 1990.
Aceasta carte este editia a doua a lucrarii "Cercetarea de Marketing" publicata de autor la editura Brandbuilders in 2006.
Cartea a fost revazuta, adaugita tematic si suplimentata substantial cu in formatie practica aplicativa. Acesta este motivul pentru care titlul cartii a fost schimbat in "Cercetarea Practica de Marketing".
De ce o noua carte despre cercetare? Ce avantaje aduce in plus noua lucrare? Primul obiectiv al cartii si indeosebi al actualei editii este apropierea mai mare a cercetarii de marketingul strategic si operational. Am folosit o abordare care mareste atat vizibilitatea, cat si valoarea legaturii dintre cercetare si activitatea practica de marketing.
Mai precis:
- Modelele de cercetare sunt prezentate pornind de la obiectivele de marketing pe care trebuie sa le serveasca si nu de la teoria si practica cer cetarii stiintifice.
- Directiile si modalitatile de cercetare sunt analizate in cadrul activitatilor pe care le desfasoara marketingul in elaborarea strategiei de piata si in gestionarea mixului de marketing: produsul, pretul, distributia si promovarea.
- In prezentarea cercetarilor, un accent special este pus pe modul in care problema
specifi ca de marketing dicteaza modalitatea specifica de abordare.
- Astfel, rezulta in mod clar ca metodele nu au aplicabilitate universala si trebuie alese
in stricta concordanta cu natura problemei cercetate.
- Al doilea obiectiv al cartii este sa completeze informatia academica din domeniul
cercetarii de marketing cu solutii si recomandari practice pentru realizarea
cercetarilor in cadrul marketingului real.
- Al treilea obiectiv este surprinderea evolutiilor noi. In cei 6 ani care s-au scurs de la editia precedenta, in cercetarea aplicativa de marketing au aparut domenii noi, ca de pilda cercetarea functionalitatii site-urilor web, a crescut importanta marketingului social, s-au dezvoltat tehnologiile de cercetare baza te pe internet.
Actuala editie incearca sa reflecte aceste evolutii.
Dimensiune carte: 16,5x23,5x 4,5cm
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 814
Cartea "Cercetarea practica de marketing (O noua editie a unei lucrari fundamentale) ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Datculescu, Petre si a fost publicata la Editura BRANDBUILDERS
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.