Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii - Pascu, Emilia

-16%
Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii

Editura UNIVERSITARA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 02.06 - Luni, 03.06
In Bucuresti - livrare rapida.

Cost livrare: 15 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 01.06 - Duminică, 02.06
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Duminică, 02.06 - Luni, 03.06
In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Miercuri, 05.06 - Joi, 06.06
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 02.06 - Luni, 03.06
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 03.06 - Marți, 04.06
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Luni, 03.06 - Marți, 04.06
In Tara - ridicare din oficiul postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Miercuri, 05.06 - Joi, 06.06
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 02.06 - Luni, 03.06
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Marți, 04.06 - Miercuri, 05.06
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 02.06 - Luni, 03.06
In Bucuresti - livrare rapida.

Cost livrare: 15 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 01.06 - Duminică, 02.06
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Duminică, 02.06 - Luni, 03.06
In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Miercuri, 05.06 - Joi, 06.06
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 02.06 - Luni, 03.06
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 03.06 - Marți, 04.06
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Luni, 03.06 - Marți, 04.06
In Tara - ridicare din oficiul postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Miercuri, 05.06 - Joi, 06.06
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Duminică, 02.06 - Luni, 03.06
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Marți, 04.06 - Miercuri, 05.06
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 2.0/7 (2 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
PRP: 25,00 Lei 21,00 Lei economisesti: 4 Lei
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere - Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii

Managementul relatiilor cu clientii (concept consacrat in literatura de specialitate si practica afacerilor sub denumirea CRM - Customer Relationship Management) a devenit, in conditiile dezvoltarii tehnologiilor informatice, un domeniu de maxim interes pentru toate companiile. In toate sectoarele de activitate se aloca sume importante pentru crearea unor infrastructuri de gestiune eficienta a clientilor.
In prezent, se afirma tot mai puternic pozitia conform careia CRM este o strategie de afaceri, nefiind limitata la una dintre functiunile organizatiei. Totodata, este de remarcat faptul ca solutiile informatice sustin indeplinirea obiectivelor din domeniul relatiilor cu clientii si nu reprezinta esenta CRM. Pentru a asigura indeplinirea eficace si eficienta a acestor obiective, organizatiile trebuie sa armonizeze cele trei niveluri ale CRM: strategic, operational si analitic, gestionand o multitudine de fatete, de la proiectarea strategiilor, la automatizarea activitatilor de vanzari, servicii, marketing si comunicare, pana la analiza informatiilor si masurarea performantelor organizatiei in relatiile cu clientii. 
Astazi suntem martorii orientarii tot mai multor organizatii spre dezvoltarea unor relatii profitabile si pe termen lung cu clientii, ca modalitate de asigurare a dezvoltarii durabile si cresterii competitivitatii pe piata. Aparitia ca domeniu distinct a managementului relatiilor cu clientii (CRM) se bazeaza pe crearea si dezvoltarea unor relatii personalizate cu clientii in scopul cresterii profitabilitatii firmelor.
Managementul relatiilor cu clientii vizeaza managementul strategic al relatiilor cu clientii (una dintre cele mai importante categorii de "stakeholders”), pe baza utilizarii tehnologiei informatiei.
Comparativ cu deceniile anterioare, astazi clientii reprezinta pentru organizatii "tinte in miscare”. Pietele nu mai au o structura relativ stabila, fiind extrem de dinamice, cu segmente si nise al caror profil evolueaza. In acest context, Managementul Relatiilor cu Clientii are ca scop atragerea si retentia de clienti profitabili, prin intermediul dezvoltarii de relatii pe termen lung si prin stimularea loialitatii clientilor, permitand firmelor sa-i inteleaga pe clienti, sa-l "izoleze" pe cel mai bun client (dorim sa avem o relatie de lunga durata cu el), sa creeze o relatie reciproc avantajoasa pe termen lung cu acestia.
Progresele in domeniul tehnologiei informatiei contribuie la fundamentarea celor mai adecvate strategii de dezvoltare a relatiilor cu fiecare client din cadrul portofoliului organizatiei. 

Detalii produs

Nr. pagini: 200

Anul aparitiei: 2015

in colectia STIINTE ECONOMICE Cartea "Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Pascu, Emilia si a fost publicata la Editura UNIVERSITARA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti din colectia STIINTE ECONOMICE

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.