Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Adland. Istoria universala a publicitatii - Mark Tungate - Tungate, Mark

Adland. Istoria universala a publicitatii - Mark Tungate

Editura HUMANITAS


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 8 zile lucratoare.
Apreciere: 7.0/7 (2 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 8 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Adland. Istoria universala a publicitatii - Mark Tungate

"Publicitatea este extrem de interesanta acum pentru ca nimeni nu stie cum va evolua. Multe dintre agentiile descrise in aceste pagini pot fi inca privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul publicitatii nu va semana cu trecutul ei. Expertii sunt ocupati cu cautarea consumatorilor, din ce in ce mai alunecosi, si cu identificarea tiparelor lor de comportament, iar rezultatele lor sunt insotite intotdeauna de un semn de intrebare. Cu siguranta vor exista telefoane mobile, Internet si o multime de ecrane peste tot, dar oare cum se vor intersecta si vor interactiona acestea?" (Mark TUNGATE)

La momentul scrierii acestei carti, piata publicitara globala era estimata la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucatori mai mici sau mai mari, cu o influenta pe cat de neasteptata, pe atat de neclara asupra vietii noastre cotidiene.
Adland este taramul neexplorat al publicitatii, pe care Mark Tungate il cartografiaza dintr-o perspectiva inedita, globala. Peisajul este extrem de schimbator, personajele care-l locuiesc - extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns sa numim astazi industria publicitara se dovedeste a fi o adevarata aventura. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Lévy, suntem purtati pe urmele pionierilor epocii de aur a publicitatii din anii '50–'60 si introdusi in birourile marilor directori de creatie din zilele noastre.
O istorie care pune in ordine trecutul, fara a uita sa spuna povestea reclamelor care au intrat in legenda, si care ne ofera o privire asupra agentiei de publicitate a viitorului.


Traducere si note: Iulia Serafim
Anul aparitiei: 2012
Format: 13x20 cm
Nr.pagini: 348

Detalii produs

Cartea "Adland. Istoria universala a publicitatii - Mark Tungate ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Tungate, Mark si a fost publicata la Editura HUMANITAS Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura HUMANITAS

Profilul initial de stiinte umaniste al Editurii Humanitas este astazi mult extins, editura publicand in prezent atat literatura, filozofie, religie, stiinte sociale si politice, istorie si memorii, cat si carte de stiinta, carte practica, albume de arta, carte pentru copii si carte scolara. Peste 370 de titluri pe an apar in cele mai mult de 50 de colectii si serii de autor ale editurii al carei portofoliu cuprinde numele celor mai importanti autori clasici, moderni si contemporani.

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.